06.09
雖然知道左d野...亦都系好事黎
但整天心情都有點亂...書法比賽放棄了
寫字要平心靜氣...我寫不了...
某人您是否玩的太過份了?
我超級介意您這行為...玩也不是玩到這樣.
06.10
空堂同飛飛,,權權落canteen打Jubeat
有2台人都成日啤過黎.
老實講我吾明點解成日都有人用極度奇怪既眼光望住我地
尋日食譚仔又系咁
食過橋好出奇咩?同校既都要細細聲系到講我地...
"乜佢地拍緊拖架咩?"...要拍拖先食得過橋?
要講人都等食完先講啦- -"
權同我講返我先知囉...我真系冇聽到.
CCH.食屎啦
我拎吾拎袋關您Q事咩...
我又吾Q識您.
放學要做實驗
同阿權.,阿聲去油麻地剪完頭髮.
仲以為因為個到收吾到先冇電話
堅吾放心...如果早d通知我我會入去天水圍
|