飛兒系5E吾見左500蚊同手機.
而家吾夠錢交學費.又吾同得屋企講,比人鬧死;
講堅如果有需要幫手就搵我啦...
好慘囉...好惡作劇feel
吾見左500蚊,第2日吾見埋電話
今日吾知做咩.
上完Maths...放學
ah康同膠爆打架-,-
起因系膠爆聊威威
D人真系幾pk...聊都吾好搵正經時候先聊ah.
差吾多大半班都惹過
不過都有好事發生既~就系放學^^
去荃灣買ipad2.
個sales好似崔建邦xd
另1個sell人既就好似方力申...笑死我;P
但好似開始有d危險...多左人吾見野
我都要物品跟身了.
|