第1日考試
Reading好努力做
Writing就真系...吾識做,訓死左
5E Lau Ka Yiu吾該您同我自律d
考試再成日手多多整阿飛就吾好怪我吾客氣.
發現自己真的很沒用,完全幫不上忙的我,真的感到很無奈...
現在這一刻,跟在風雨交加的大海突然變得平靜一樣
很不習慣.
放學同阿飛去荃灣搵家姐
食野...配眼鏡...買衫...打機
然後33A去深水埗...搭過龍囉- -"
送完之後搭44返家.
全程同KK傾電話...傾左2粒鐘都黎
講下講下好似冇咁灰
但好明顯有d習慣系冇左就系冇左......
|