點解吾中文堂先周會...哈哈哈!!
食車麵
Chem做實驗
飛兒過左黎做我助手haha
然後去國畫...幫我紋身@@
威威同飛兒都好用心畫...我就冇心機T^T

放左之後同權權,大佬去飛兒間Cafe玩
玩Jubeat...好正阿ipad玩
貓貓好得意阿^^

飛兒好好彩...1/14機會都估得中我嗌左咩飲品
結果系我將要被咬900下- -隻手1定斷左啦.
D飯好好食!^^
然後拎本野寫感想比間鋪...寫左2個鐘
邊寫邊紋身...搞笑...大佬偷拍- -"

權權早走...我寫完就放工...我同大佬都走了
搭地鐵...深水步佢地2個落車
我總有1種奇怪既感覺...有d吾好既事將會發生
但因為大佬系到...應該吾會有事...我先強裝是錯覺
返到屋企先知我既預感冇錯
大佬走左之後...就有人問飛兒路
然後突然koo住佢...比人非禮.
好彩佢走得甩...如果吾系隨時失左身/連命仔都冇埋...
國畫既時候我仲要拎個茄瓜koo住佢嚇佢
點解可以咁岩?
6月先過左3日佢衰足3日...岩岩先比人偷錢同電話
而家又...好慘
|