2011.07.02
同小飛,深賢,阿聰玩得好開心: )
唱K,食飯,邊飲邊打牌~
唱K玩化妝- -
成世人第1次比人化到咁女仔
連眼睫毛都痴埋sosad

佢地好勁...飲2支/2罐都冇事
我同小飛1支就wingwing地
搭巴士好攰
送完佢返去我已經頂吾順
頭痛...想嘔~
2011.07.05
現在的我很幸福
是真的!
雖然現在的我沒名沒份
雖然一年聽起來有點長
雖然我不知暑假會怎樣
但是我甘願做我想做的
但是轉眼間就一個月了
但是我會好好珍惜現在
不論那些無聊人怎麼去中傷我
我也不會理會 做好自己就好
因為我清楚我自己所想的
幾個好友認為我能夠做到
我就更加有信心的等下去
這就是我.
我會等您
Wong Wai Kit,您可以的!!!加油!!!
|