堅持 相信自己
沒錯 別人認為我做得到
我就更加應該要做得到!
不能辜負別人對我的信心!
下午同爸,姐出荃灣
食譚仔...吾敢食太辣- -
日日肚痛...真系攞命
買瀉藥~
我同家姐既處境太似
大家都系有1年期限
算系好事...好多吾明既野可以互相問^^
6pm食完藥吾敢出去- -
驚一出就黎料
不過10pm都系出左MK接FF放工
仲食魷魚同飲冰淇淋紅茶...吾方吾肚痛- -"
落雨...好彩帶左大遮~V~
有人攰到喪屍咁~所以搭巴士返深水埗
^^
然後搭44返家
而家3am了...就黎過左12個鐘仲未黎料
聽日唱K先黎咪大獲- -"
|