同KA,阿聰去Red MR 第2次去: ) 今次系銅鑼灣 食檸檬片開聲-,- 其實今次反而冇唱到d咩歌- -" 本來18:30 cut房 結果唱到19:24都未cut 最後我地都有事要走...好浪費:'( 如果吾系繼續唱落去都得... 今次嗌左野食...貴左...170 爆谷 串燒定食 橫掂趕吾切...早知就吾趕返屋企繼續唱~.~
我將我覺得存在既問題msn問導師... 真系忽然間有d衝動去學發聲 不過都系算...唱K都系玩玩下架姐- -" 300蚊一個鐘...