我地班有女新同學
極速就埋左歐陽堆@@
然後我地6女3仔去食譚仔
估吾到有大檯以為等到遲到都未有位xd
L真系好大食...添真系好細食-.-
Cman原來咁吾食得辣haha`
派考試卷
Chem又系同上次一樣65/80
輸比胡志霖4分:'(
又系得第2...不過估吾到今次難左仲A到: )
英文作文第1題8/10...吾錯格式就9/10 : (
第2題死左
說話,聆聽都吾及格-.-總分應該差少少先及格到...
中文幾好: )
但系總分差0.6分就D到-,-
Bio...唉,比梁Sir打.___.
今次得43廢到死...之前同我差吾多既今次都60幾以上SAD
|