照舊禮拜日去荃灣金禾打機,
竟然撞到沅沅@@
都係打jubeat,就係正隔離部機,
大家都吾肯定而冇say hi,真的笑了XD
香港真係細.

私影D相up去facebook起哂粒粒,
話係5D Mark II影既真係比人笑死都似,
開了天空相簿,相質正10幾萬倍!
http://album.blog.yam.com/waikit930
電視咩節目係咁唱舊歌,
聽到Twins既我們的紀念冊,
真係好懷念以前小學雞年代,
班上勁多鐘意Twins既同學,我自己都係XD.
好懷念啊,去畢業營全班一齊唱我們的紀念冊.
唉,一個小學同學都無聯絡了,
不過我仲記得2個人既電話,對數字真太敏感xd
然後聽返好多舊歌,
真係覺得以前Twins同容祖兒最舊果d歌先好聽,
1999 - 未知,2000 - 明愛暗戀補習社個d,
而家個d歌真係吾同了.
|