唉;今日真系一個值得紀念既日子;;
2A嬴左兩個比賽`-33-
雖然兩個比賽同我都吾系有好大關係
但都系好開心>3`
第一個咩人文學科果個
果陣我第一次覺得揚揚好靚仔xd
其實冇左揚揚我地班可能包尾嫁..-33-`
但揚揚都系超勁-v-"
咩都識答- -+
成為2A大英雄xd
大比數拋離對手;;
超勁>3`
跟住Fashi0n sh0w`
Ada 趕吾徹黎呀..
KinG代佢`
太趕又冇乜化妝..
所以其實本身都冇諗住拎獎;;
加上KinG同陳某冇夾過個故事..
所以原本諗住吾講個故事嫁喇..
但好彩講左;;
但我掛住o係後台幫手冇睇到E班果個呀..`
Mi話好好睇 v_______v`錯過左..
睇返片算數-_-"
講番KinG`佢地;;套戲做到好搞笑xd
感謝呀KinG o係台上行得都0k-v-
因為好驚佢會P...
最後都算0k啦..
但如果D人本身吾知個故事系點既話;;
可能吾知佢地做緊乜..
但個故事我寫嫁xdd
之後頒獎真系冇諗過會拎..
因為其他人都好似好過我地;;
但點知拎左第2&最佳創意獎
真系喜出望外-33-!!
之後High到爆`
到而家都好High`>3333333333<!!
ps;;恭喜Benjamin拎獎`=]
點解會有呢種感覺...??
|