今日既辯論輸左;;
但好似冇想像中既吾開心`
雖然好似準備左好耐但其實我都吾系放左好多時間落去=v=
相反Jasmine就放左好多時間落去=[
吾好吾開心喇=]
其實我個人覺得今次真系一次好好既經驗-v-"
因為我之前真系完全吾知辯論究竟系點..
今次..雖然輸左`
但好感謝主既系我講果陣都吾系好緊張@v@
而且都發揮到我練習時候既水準=)
但果位老師話我講得好快= =
其實我想講o係假期之前我地班睇過一個辯論比賽;;
佢地講既快過我好多;;
但評判冇提過佢地講得過快囉-_____-"
吾同評判真系..........
但我果陣真系忍吾到笑...
唉;;s0r`呀Sean`
同埋其實有少少失望既系..................關於某d野..
不過算啦;;而家都過左=]
放果陣無啦啦有個高Form問我地系咪2A既..
咁我同Mi緊系話系啦- -+
跟住無啦啦講左好多野俾我地知-0-
原本我都有少少驚嚇佢做乜講俾我知-口-
但之後先發覺原來佢系我家姐個小學同學-口口口口-
Then`帶著囧樣離去'
PS;;多謝所有提供過意見俾我地既人=))
恭喜C班&B班嬴左-]
|