又一個星期...真係快...好耐都未打過記lu..
近排多test2係煩!
今日家長日...晨咁早起身= =累到趴係到...因為琴晚2點幾先訓...8點起身返去當值-_-...痴線!!
拎左成績表..成績ok.la....唔夠好!!...要再努力...放左之後...返屋企訓覺..勁累!!!
聽日又返學啦~~返多2日放假正!!
今日派左選科表..真係有d煩...唉!!
今日好早返屋企冇去篤波...好耐未試過..咁早返屋企
聽日放假可以訓耐d...聽講話下星期中學可能停課...唉都差唔多放假...唔差在..
星期日又家長日-.-..真係忙!!
哈哈 下個4號要做我堂哥伴郎...
又多一個表哥結婚lu!!
呢個日子今日先開 歡迎各位留言同埋做fd呀 xd