你好冇聊吖!!!...明明左同我講分手家下左叫我去你屋企.........!!
左呃我話你爸爸搵我....去到左冇嘢做,要我等你返嚟..........!!
唔知點解我重會去你到嘅...可能我重未放低你la...........!!
可能啲啲係愛la...吖!!佢冇lala叫我做老婆喎~......!!
你係噤以嚟第一次咁叫我詐......當o哂嘴..........!!
等左一陣都唔知笑好定冇內好添......可色....!!
我發現左一啲嘢,係一啲人好憎既事.....!!
我都唔知點好添,當冇事定走好呢...??
|