我啲記日嚟~都去左油塘到住左好多日,記日都冇去街....
我屋到諗左好多嘢..發現知前有啲fd話我性格好有問題....
睇返一年半前嘅自己,宜家一直一直噤衰落去囉~知前係一個好有性格旣女仔..
我宜家我都唔知自己係咪個女仔嚟嫁!!!..成個男仔格噤..冇主見冇低線咩都冇旣人囉~
我都知..我宜家好像街童冇分別,我都係要利用我轉去令一達哋方到做嘢,張自己啲衰嘢改哂..!!!
唔可以比自已再衰落去囉~我20號就會去天水圍嘉湖銀座第一期到返工..由個日開始我會慢慢改..
希望一個月內改到啦!!!唔好再好像宜家咁哀啦!!!^^
|