| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
因為有您,所以幸福
2008 年 4 月 15 日 星期二
|


2008 年 4 月 15 日 星期二
播放中 :地圖
主題:hihi
好耐無寫..感覺好得意..而且係新電腦第一次寫..好興奮..打完就訓
知唔知點解我今日要寫反....
我念以前成日來既朋友都唔會再來..我可以寫更多野
以前要念過先寫..而家唔使啦...人氣我已經覺得唔重要
中4真係好特別過得離奇快...日日都好唔得閒..個張樣一天比一天恐怖
重要狂増肥...好瘋狂...
不過同時我識到好多朋友..連以前覺得做唔到朋友既而家都有計傾
但係同時我無左好多網友可能我唔識同人相處啦....
今日同葉詠思傾計.....講講下我發現我同人傾電話從不超過半小時
係唔係我冇野講呢..可能有d人會..唔啱傾難傾d
同港傾電話都算耐家啦..差唔多日日都講
同邊個最耐呢?????電話就一定winnie ho面對面就係葉詠思啦..咩都講
最近咩事最開心呢...反學見到另一個黃慧珊玩麗榕個下最開心
麗榕又要受個下先威......
上學途中最想見到邊個??緊係......佢啦..不過我唔識佢叫咩名
不過見到個日都應該好好運...
放學最常見係咩..就係xxxx同佢男友放學..日日好似電燈氣
無計個路我要反屋企..
星期六補習..miss最好笑
夠鍾88
刊登time 2008-04-15 10:27 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
the end |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 107 | »
|