好人不好做...

好人只會給欺負..

種種原因令我選壞人...

   
 

 

 

waishan
暱稱: shanshan~~
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
 

                    因為有您,所以幸福

                    2008 年 4 月 15 日  星期二晴天

2008 年 4 月 15 日  星期二

播放中 :地圖

 

主題:hihi

 

 好耐無寫..感覺好得意..而且係新電腦第一次寫..好興奮..打完就訓

知唔知點解我今日要寫反....

我念以前成日來既朋友都唔會再來..我可以寫更多野

以前要念過先寫..而家唔使啦...人氣我已經覺得唔重要

中4真係好特別過得離奇快...日日都好唔得閒..個張樣一天比一天恐怖

重要狂増肥...好瘋狂...

不過同時我識到好多朋友..連以前覺得做唔到朋友既而家都有計傾

但係同時我無左好多網友可能我唔識同人相處啦....

今日同葉詠思傾計.....講講下我發現我同人傾電話從不超過半小時

係唔係我冇野講呢..可能有d人會..唔啱傾難傾d

同港傾電話都算耐家啦..差唔多日日都講

同邊個最耐呢?????電話就一定winnie ho面對面就係葉詠思啦..咩都講

最近咩事最開心呢...反學見到另一個黃慧珊玩麗榕個下最開心

麗榕又要受個下先威......

上學途中最想見到邊個??緊係......佢啦..不過我唔識佢叫咩名

不過見到個日都應該好好運...

放學最常見係咩..就係xxxx同佢男友放學..日日好似電燈氣

無計個路我要反屋企..

星期六補習..miss最好笑

夠鍾88

 

刊登time 2008-04-15 10:27 PM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

the end