好人不好做...

好人只會給欺負..

種種原因令我選壞人...

   
 

 

 

waishan
暱稱: shanshan~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
 

                    因為有您,所以幸福

                    2005 年 7 月 3 日  星期日晴天

2005 年 7 月 3 日  星期日

播放中 :地圖

 

主題:日夜

 

今日11點幾已經起左身啦~本身唸住訓多陣~不過都係唔好啦~因為想玩icq& msn~睇下有邊個online~點知想佢on o個d就完全冇on~係咪因為太早~(對我黎講)咁就食飯lu~抄飯~好正~食完督同瑜玩icq~玩完就同佢出街lu~今日係第一日穿對新鞋出街~好靚~^^

出到去~撘穿巴出去~二家姐早我7分鍾出門口~但係都撞到佢~-.-上到車係冇帶電話lor~仲以為唔見左tim~好彩撞到二家姐~可以借佢電話~咁就打比瑜啦~去到換埋錢就去九龍塘等瑜~等左勁耐~參唔多20分鍾~佢先黎囉~真係遲道王~-.-仲遲過我~佢話去奧運睇~因為佢呀哥話O個度25蚊~

去到奧海城~點知25蚊係早場~跟住去左許留山買野飲~A3~去完就去青衣城LU~因為奧運冇位LU~O個度都係30蚊姐~不過要4:50~NEXT去RICH睇公仔~我同瑜都想買鎖匙扣~不過佢好似睇筆袋多D~跟住去左百街買SUSHI入戲院食~跟住去左玩具反斗城玩打人同亂彈琴~點知見到潘健縚~我梗係記得你啦~比瑜玩~話走~好彩玩姐~跟住去左書店~睇鬼書~睇左3個故仔~有d o係網到睇過~睇完都4:40~跟住就去睇戲lu~當然要買左爆谷同汽水先啦~^^要比25蚊~d爆谷好甜~正~強戰世界~好睇呀~好震撼~點解咁多人都覺得唔好睇~睇完之後就去左睇野~仲去左沙沙玩香水~哈哈~瑜食左d香水呀比我噴到~好攪野~佢仲要話仲好~d人覺得佢個口係香~xd~next去左m記食野~我換左2隻公仔~一隻布甸~一隻kitty~因為佢搶左我隻公仔~咁我就想囉番~點知攪到佢個餐整左落地下~剩番合雞翼~攪到d人望住o可我地~笑死~之後我比左10蚊比佢買~佢自己貼左$4.5~食食下~佢無端端同一個唔識既人hi~xd~唸番起都笑死我~佢話佢本身想同張poster裹面既kelly say hi~點知咁岩有個人行過~佢話o個個人即刻面紅~之後我地猛咁玩對住d空氣講野~好無聊~但係好攪野~食完都9點lu~唔記得左西鐵唔同馬鐵~之後瑜帶左我去富昌撘10m小巴~3個字就去到九鐵~

番到屋企10點lu~因為想玩電腦~so好快咁沖涼~但係都用左20分鐘~跟住家姐叫我陪佢睇奇幻潮~我覺得今集都冇乜野~

that" smy day~

 

 

刊登time 2005-07-03 06:59 PM

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

the end