|


2005 年 7 月 1 日 星期五
播放中 :地圖
主題:日夜
今朝.,..成11:00先起身.,..跟住刷牙洗面.,...炒飯食...,跟住打比阿睿.,..同佢講左陣電話.,..傾番好d時間.,..收左線.,.就開電腦啦~.,.,玩玩下.,,,Sharon叫我打比佢~.,.一路講.,,.一路搵衫呀.,,搵左好耐呀.,,點知原來係張床度呀.,,激死.,,Sharon同我講左好多野呀~.,.,放心啦.,,,我唔會同人講既.,,唔好咁啦.,,,唔好諗咁多喇.,,,因為我要洗頭.,,所以一陣先打比佢,.,,我搞點哂.,都1:15喇!!!死啦.,,即刻衝去車站.,,,打番比Sharon~我同佢講我唔識搭地鐵呀!笑死呀!.,,,去到見到阿睿,.,所以就收線.,,同阿睿上去買非先.,,,佢同我講見到陳凱筠呀!嚇死我呀~.,,,嘩..勁多人囉,.,!!!諗住睇<<龍咁威2>>架!!!點知爆哂!.,,,所以買左<<頭文字d>>.,睇2:30.,,去左m記買野飲.,,,見到個人囉.,,我同阿睿扮哂唔識佢咁~!哈...好好笑呀.,..!周圍行下咁囉~.,,企左係度睇搖控車比賽呀!.,真係好好笑囉.,,我講邊一架勁呢,..,,個一架車呢.,,就會撞架喇~哈哈.,,笑死呀.,.,差d成杯汽水跌左落去呀.,,,夠鍾.,,買爆谷.,,入場.,,,阿睿又差d仆街喇.,,笑死我呀.,,好好睇呀.,,.陳冠希好靚仔呀!!!阿jay好型呀!不過個ending般般啦.,,,睇完...行左陣.,走人,,,
今日諗左好耐...做左個決定.,..我放棄鍾意"佢".,,,我覺得鍾意"佢".,..只會唔開心..只會辛苦...,點解唔早d放低"佢"呢...,,放低"佢".,.或者大家都會好d.,.,永遠都係做fd最好.,..所以決定只係同"佢"做fd算喇...,.我唔會再諗咁多.,,.不過唔知呢個決定係咪明智呢...
刊登time 2005-07-01 10:03 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
the end |