| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 6 日 星期日  |
| 2008-07-06 | 分類: 未分類 | 天啊,,,
悶到乜咁,,
才3 天假期中既第2 天,,,
已經咁樣,,,
狂打fm ,,,
無題材打blog 咧,,,
唔通叫我寫今朝刷牙,,洗面,,,食早餐,,開電腦,,,睇人blog,,,依d 咁既野都打咩,,,
請上天比d 野比我做下,,
唔要做暑期作業,,,

無聊得制丫,,,
亂畫了一位不知是誰既人,,,
不要批評他咧,,,
反正就知道自己唔識畫畫,,,
突然好想post 番上年畫左果2位女生,,-3-"
| | 發表時間:2008-07-06 08:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 1 日 星期二  |
| 2008-07-01 | 分類: 未分類 | 本身琴日想打的,,,
不過qooza 唔知點解上唔到,,,
今日補番,,,
go over,,,
的確炒左,,,
連自己最有信心既mathz 都炒埋,,,
心情只可以以灰泥形容,,,
唔係唔想比丫爸丫媽罵,,,
但係咁既成績過唔到自己個關,,,
文定理已經係我心入面唔係一個重要既東西,,,
諗諗下,,
其實文科都唔係咁差,,
起碼個環境無咁大既壓迫感,,
升上f6 f7 亦唔似理科班咁難,,,
起碼咁樣可能有多多2 年時間留起myc,,,陪住hara 成長,,,
多謝班fd 子比鼓勵我,,,
7 和 既sms,,,震乳既安慰,,,大鼻陪我食冷面,,,
當然仲有好多好多fd 不能盡錄,,,
立子番生靠你地的,,,
係張床度好無聊咁亂諗野,,,
人生其實為咩野,,?!
學生求學業,,,大人求事業,,,
但人死後,,,剩番d 咩,,?
"當回想生命既意義,,,才發現自己既無知,,,"
想要改變現實,,,但無能為力,,,
思想改變性格,,,性格改變人生,,,人生改變命運,,,
但願能改變人們既思想,,,
講左咁多,,,連自己都唔知講咩,,,
真無奈,,, | | 發表時間:2008-07-01 02:02 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 29 日 星期日  |
| 2008-06-29 | 分類: 未分類 | 呵呵,,,
某狗叫我轉private,,,(別不認吧,,,當初叫我del 睡衣相果陣已經係咁叫我咁做,,)
我才忍受唔到一打個link 就彈舊野出泥話private,,,
不嬲慣左入自己個blog 先再login,,,
無咁麻煩,,,
如果唔係我係某狗個屋企一開自己個blog 搵片之後即刻被save 既話,,,
我個blog 才不會公諸於世,,,
仲有別將任何事情自己玩對號入座,,,
唔想比人話我係度暗串人,,,
琴晚臨訓前比那狗玩奪命追魂call,,,
第一句已經粗口,,,
嚇死人咩,,?!
被人追問果陣係肥鳴家用它的msn 做過d 咩,,,
先記得vicky chan 果單野,,,
我承認係被迫的,,,
同埋我打左幾句野之後出泥同那狗打winning 嫁,,,
其他果d 唔係我打的,,,
7 和果個督字look超可愛丫當時,,,
之後成個通電過程係那狗喪爆粗既聲音下結束,,,
朝早開腦同媽媽同那狗傾msn,,,
爆爛gag,,,
唱好mk = 唱k,,,
連自己都忍唔住係心入面爆粗,,,
因為太爛了,,,-3-"
晏就同那狗一齊shopping,,,(鬼叫無女陪,,,)
豪買野,,,
洗錢既感覺真好,,
終於明白電視上那些女人點解買野買得咁開心,,,-v-"
諗住去荔枝角睇三間開倉,,,
點知無開,,,頂,,,白行一趟,,, | | 發表時間:2008-06-29 09:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
| 2008-06-28 | 分類: 未分類 | 琴晚訓唔著,,,
竟然失眠丫我,,
3 點先訓先著,,,
8 點鐘訓醒左,,,
巧慘咧,,,>.<"
食早餐果陣倒瀉左碗湯,,,
抹番乾淨果陣再倒瀉麥片,,,
真強咧我,,
踢波波,,,
10 點半之後先到,,,
比爹爹係電話罵咧,,,-v-""
不過好可惜一到就落到鬼死咁大雨,,,
踢波先泥落雨,,,唔通連個天都唔中2 我,,?!xD
轉到關9 家"避雨",,,
seven 叮飯之後上去食,,,
鴛鴦飯萬歲,,,-3-"
食完鋤d & fm,,,
再不斷"灌藍",,,yoyoyo,,,
我又要買番個玩,,,-____-"
不喜歡下雨,,,
真麻煩,,,=p | | 發表時間:2008-06-28 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
| 2008-06-27 | 分類: 未分類 | 今日要一次過補番之前d blog丫,,
人氣不管了,,
反正我開依個blog 既原因唔係為人氣,,,
我才不是那些打完一篇blog 係msn 度係咁叫人睇佢blog 既人,,,
那些人根本唔係為打blog 而打blog lor,,,
鄙視他們,,,=p
exam 完左了,,,
預左炒,,,
做落無題識之嘛,,,
但願pass 到,,,
學大鼻話:go over,,?! 米姐game over,,,
唔理佢咁多,,,
某日去左買usb 手指,,,
一口氣買左,,,一隻,,,
4gb @ $149,,,
之前果2 隻唔知死左邊,,,
於是今次買隻細細地,,,可以做電話繩既手指,,,
掛係手機度,,,
今次應該唔會唔見吧,,,
唔通連手機都一齊唔見埋咩,,,(自我安慰丫,,-v-"")
依幾日狂去kfc 食lunch,,,
次次都係果個咩至爆套餐,,,
而家總覺得個喉嚨開始少少痛添,,,
開始禁食,,,
而家懷疑係kfc 食野果陣唔見左個手機套,,,
又唔見野啦我,,,
求其落街$6 買個頂住檔,,,
好采唔係唔見左部手機姐,,-3-""
執間房果陣驚現2 本listening bk,,,0.0""
應該係借人地既果陣唔記得左還番,,,
有邊個唔見左問我羅啦,,,
事實證明當你唔見左一樣野而去買第2 樣頂住先既時候,,,
過左無耐唔見左果件野就會無啦啦彈番出泥,,,
岩岩竟然搵番隻1 gb 手指,,,
而家超無奈耶,,
另外果隻唔好再同我彈出泥,,,
如果唔係我一定扔爛佢,,,
新手指丫,,,
新手指同舊手指既合照,,,
新手機套配上新電話繩配上舊電話,,,
2 本同一樣既listening bk,,,斷估自己唔會咁大朦買多本吧,,,
另外果本既字跡,,,
另外果本既字跡x2,,,
| | 發表時間:2008-06-27 04:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|