╳×﹍《蠟紙】專門店...
Fantasy FiLe
wakaka279
暱稱: -  ★]` 立子*.   甜蜜の歲月"
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
文章分類
全部 (82)
gd time 4 football~!! (7)
未分類 (75)
最新文章
2008-11-05
2008-08-10
2008-08-01
2008-07-31
2008-07-25
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


2008-07-06 分類: 未分類

天啊,,,

悶到乜咁,,

才3 天假期中既第2 天,,,

已經咁樣,,,

狂打fm ,,,

無題材打blog  咧,,,

唔通叫我寫今朝刷牙,,洗面,,,食早餐,,開電腦,,,睇人blog,,,依d 咁既野都打咩,,,

請上天比d 野比我做下,,

唔要做暑期作業,,,

 


無聊得制丫,,,

亂畫了一位不知是誰既人,,,

不要批評他咧,,,

反正就知道自己唔識畫畫,,,

突然好想post 番上年畫左果2位女生,,-3-"

發表時間:2008-07-06 08:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


2008-07-01 分類: 未分類

本身琴日想打的,,,

不過qooza 唔知點解上唔到,,,

今日補番,,,

 

go over,,,

的確炒左,,,

連自己最有信心既mathz 都炒埋,,,

心情只可以以灰泥形容,,,

唔係唔想比丫爸丫媽罵,,,

但係咁既成績過唔到自己個關,,,

文定理已經係我心入面唔係一個重要既東西,,,

諗諗下,,

其實文科都唔係咁差,,

起碼個環境無咁大既壓迫感,,

升上f6  f7  亦唔似理科班咁難,,,

起碼咁樣可能有多多2 年時間留起myc,,,陪住hara  成長,,,

多謝班fd 子比鼓勵我,,,

7 和 既sms,,,震乳既安慰,,,大鼻陪我食冷面,,,

當然仲有好多好多fd  不能盡錄,,,

立子番生靠你地的,,,

 

係張床度好無聊咁亂諗野,,,

人生其實為咩野,,?!

學生求學業,,,大人求事業,,,

但人死後,,,剩番d 咩,,?

"當回想生命既意義,,,才發現自己既無知,,,"

想要改變現實,,,但無能為力,,,

思想改變性格,,,性格改變人生,,,人生改變命運,,,

但願能改變人們既思想,,,

講左咁多,,,連自己都唔知講咩,,,

真無奈,,, 

發表時間:2008-07-01 02:02 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 29 日  星期日   晴天


2008-06-29 分類: 未分類

呵呵,,,

某狗叫我轉private,,,(別不認吧,,,當初叫我del 睡衣相果陣已經係咁叫我咁做,,)

我才忍受唔到一打個link 就彈舊野出泥話private,,,

不嬲慣左入自己個blog 先再login,,,

無咁麻煩,,,

如果唔係我係某狗個屋企一開自己個blog 搵片之後即刻被save 既話,,,

我個blog 才不會公諸於世,,,

仲有別將任何事情自己玩對號入座,,,

唔想比人話我係度暗串人,,,

 

琴晚臨訓前比那狗玩奪命追魂call,,,

第一句已經粗口,,,

嚇死人咩,,?!

被人追問果陣係肥鳴家用它的msn 做過d 咩,,,

先記得vicky chan 果單野,,,

我承認係被迫的,,,

同埋我打左幾句野之後出泥同那狗打winning 嫁,,,

其他果d 唔係我打的,,,

7 和果個督字look超可愛丫當時,,,

之後成個通電過程係那狗喪爆粗既聲音下結束,,,

 

朝早開腦同媽媽同那狗傾msn,,,

爆爛gag,,,

唱好mk = 唱k,,,

連自己都忍唔住係心入面爆粗,,,

因為太爛了,,,-3-"

 

晏就同那狗一齊shopping,,,(鬼叫無女陪,,,)

豪買野,,,

洗錢既感覺真好,,

終於明白電視上那些女人點解買野買得咁開心,,,-v-"

諗住去荔枝角睇三間開倉,,,

點知無開,,,頂,,,白行一趟,,,

發表時間:2008-06-29 09:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 28 日  星期六   晴天


2008-06-28 分類: 未分類

琴晚訓唔著,,,

竟然失眠丫我,,

3 點先訓先著,,,

8 點鐘訓醒左,,, 

巧慘咧,,,>.<"

 

食早餐果陣倒瀉左碗湯,,,

抹番乾淨果陣再倒瀉麥片,,,

真強咧我,,

 

踢波波,,,

10 點半之後先到,,,

比爹爹係電話罵咧,,,-v-""

不過好可惜一到就落到鬼死咁大雨,,,

踢波先泥落雨,,,唔通連個天都唔中2 我,,?!xD

轉到關9 家"避雨",,,

seven 叮飯之後上去食,,,

鴛鴦飯萬歲,,,-3-"

食完鋤d & fm,,,

再不斷"灌藍",,,yoyoyo,,,

我又要買番個玩,,,-____-"

 

不喜歡下雨,,,

真麻煩,,,=p

發表時間:2008-06-28 08:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


2008-06-27 分類: 未分類

今日要一次過補番之前d blog丫,,

人氣不管了,,

反正我開依個blog 既原因唔係為人氣,,,

我才不是那些打完一篇blog 係msn 度係咁叫人睇佢blog 既人,,,

那些人根本唔係為打blog 而打blog lor,,, 

鄙視他們,,,=p 

 

exam 完左了,,,

預左炒,,,

做落無題識之嘛,,,

但願pass 到,,,

學大鼻話:go over,,?! 米姐game over,,,

唔理佢咁多,,,

 

某日去左買usb 手指,,,

一口氣買左,,,一隻,,,

4gb @ $149,,,

之前果2 隻唔知死左邊,,,

於是今次買隻細細地,,,可以做電話繩既手指,,,

掛係手機度,,,

今次應該唔會唔見吧,,,

唔通連手機都一齊唔見埋咩,,,(自我安慰丫,,-v-"")

 

依幾日狂去kfc 食lunch,,,

次次都係果個咩至爆套餐,,,

而家總覺得個喉嚨開始少少痛添,,,

開始禁食,,,

而家懷疑係kfc 食野果陣唔見左個手機套,,,

又唔見野啦我,,,

求其落街$6 買個頂住檔,,,

好采唔係唔見左部手機姐,,-3-""

 

執間房果陣驚現2 本listening bk,,,0.0""

應該係借人地既果陣唔記得左還番,,,

有邊個唔見左問我羅啦,,,

 

事實證明當你唔見左一樣野而去買第2 樣頂住先既時候,,,

過左無耐唔見左果件野就會無啦啦彈番出泥,,,

岩岩竟然搵番隻1 gb 手指,,,

而家超無奈耶,,

另外果隻唔好再同我彈出泥,,,

如果唔係我一定扔爛佢,,,

 

新手指丫,,,

新手指同舊手指既合照,,,

新手機套配上新電話繩配上舊電話,,,

2 本同一樣既listening bk,,,斷估自己唔會咁大朦買多本吧,,,

另外果本既字跡,,,

另外果本既字跡x2,,,

發表時間:2008-06-27 04:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]