| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 25 日 星期三  |
| 2008-06-25 | 分類: 未分類 | 記得好耐好耐之前,,,(而家唔係講故事咧,,)
係peter 個blog 度見過vitas (係咁串吧,,-口-)既video,,,
不過剩係vitas 超高音,,,
超恐佈,,,
岩岩上人地blog找到一段片,,,
好像是在模仿vitas 的,,-v-"
請細心觀賞吧,,,
| | 發表時間:2008-06-25 04:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 2008-06-23 | 分類: 未分類 | Shit了,,,
我既msn reset 左之後搵唔番個pw,,,
點算,,,?!
求救丫,,,,T^T
嗚嗚嗚,,,
無得ON MSN 了,,,
成班FD 又要再ADD 過,,,
大佬,,,
成百幾個,,,
ADD 番都起碼要ADD 成日吧,,,
仲要有D 係我小學果D,,,
點搵番,,,?
再加埋D 上網識既,,,
搵番既簡直難上加難吧,,,T^T
EXAM 完先泥單咁既野,,,
死得,,,
新MSN : [email protected]
其實唔算太新的,,,
但睇過我依篇blog 既人希望你花少少時間add 番佢,,,
拜託,,,
唔想連我既最後寄託都無埋,,,T^T | | 發表時間:2008-06-23 04:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
| 2008-06-20 | 分類: 未分類 | 考試就泥完啦,,,
差科中史同d 無關痛癢既tsa,,,
好辛苦丫,,,
今日一於訓飽食飽,,,
再博殺,,,
不過今次肥硬,,,
份份卷做落一d 都唔順手,,,
得科mathz 比較有信心,,,
文科或者3-3-4 我來了,,,T^T
今日中文oral,,,
好懷疑學校既辦事能力,,,
11:10 變左12:00,,,
"手提電話交談區",,?!
我呸我呸我呸呸呸,,,
殺光那些大聲傾電話既人,,,\ _ /#
呵呵呵,,,-口-"
仲有,,,
我才沒有含情脈脈地看人家,,,-v-" | | 發表時間:2008-06-20 01:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| 2008-06-17 | 分類: 未分類 | 惡夢,,,
exam 簡直係本店長既惡夢,,,
eng,,,geog,,,
去死吧,,,
一看份卷已經充滿住絕望同撕卷既衝動,,,
出卷那個既話簡直不是人,,,
答對那個簡直是神,,,
不交白卷還是不行咧,,,
上帝還是送一道閃電將我送上天堂吧,,,
從此天堂就會有多一個帥氣既紳士默默守護大家,,,
明日還要對抗mathz 同epa,,,
努力奸巴爹,,,
(現在終於明白為甚麼每年有這麼多學生自殺了,,,>3<") | | 發表時間:2008-06-17 07:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 2008-06-13 | 分類: 未分類 | 黑色星期五遇著考試咧,,,
果然頭頭碰著黑耶,,,
咩listening 來的,,,
這麼難,,,
叫那些人去死吧,,,
作文,,,
我根本不幸福,,,
那會作到幸福的事,,,?!
還有還有,,,
甚麼叫吹蠟燭咧,,,?!
在玩同音字還是甚麼丫,,,?!
不淮吹丫,,,
成班都是變態丫,,,
不管你們了,,,\ _ /#
| | 發表時間:2008-06-13 07:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|