wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 54
累積人氣: 4242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 23 日  星期二 晴天

 食物輪!!好好呀!!

有冇人知-------'' 打蚊 ''係咩~??遲d開估~~

食物輪邊係粗口呀!!?我唔小心講錯左gei ma~食咩物鏈者~~食物輪咪幾順口囉...

呀瑤...你點搵咖~~點會係山泥傾瀉ga??沙漠喎...

仲有呀..我比呀may佢cut走左1半呀!!跟住我同佢交比呀蕉..呀蕉唔收呀!!

佢有冇收你個份架!!

跟住呀群生個d字得左呀竟然!!跟住我搶左!!ho!!

好勁呀`我~~比呀may扲去copy~~

----------------------

呀瑤恭喜你地啊!!不過你唔講我都唔記得左啦...我好唔鍾意個日既野!!

但係又會咁岩你地係個日咖!!係咪你記錯呀其實?其實你地點指丫..??

我就真係已經半年.....不過都冇乜野啦~~唔洗理我~

個日全世界都死晒架!!可唔可以轉過第2日....??

 刊登時間︰2006-05-23 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 5 月 22 日  星期一 晴天

 糯米糍*

偉偉``生日快樂!! / \ / \*你又老左啦~不過你個樣都係咁....HE*

今朝做咩我帶左傘都唔落雨咖..??

eng...校長佢地黎睇...仲有c翠fa~...

maths成班痴晒線lu*起馬我個邊係先~~~好好玩!!ke*

o`gap城同高月~你地2個個動作好得囉!!超形仔呀!!

放左學就同呀瑤呀屎...去搵榮華家唔知奇華啦...

點知係榮華黎咖~~早知係kcr個度買啦...仲要冇花生味既!!

偉偉鍾意食花生味既糯米糍咖嘛~不過都係買左1盒黑芝麻~

返到tsw個榮華都係得黑芝麻~跟住返到樓下都搵到花生味!!都買左~

返到去..比偉偉個時~佢好開心呀!!hehe*

不過點解baba佢有生日卡收既~?仲有歌聽tim~

我都冇收過~不過冇所謂啦...baba生日嘛~

 刊登時間︰2006-05-22 07:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 5 月 18 日  星期四 晴天

 神奇

上完2日day4攰晒~~

呀李今日同我同呀瑤講我地2個好神奇...呀李...其實係得你同呀屎同kiko唔得囉~~

今日毛蟲叔問我ms lolo係咪真係大肚~~

咪傻啦~係我琴日聽錯左呀瑤話大肚~~呀瑤係話帶隊呀!!

你地唔好係又信唔係又信先得咖~~

跟住呀欣又問我~做咩我今日d頭髮短過琴日咁多??話好神奇...冇啦啦又會短左既~??

maths個陣..我比左d野呀may..麥可..同呀li佢地睇...點知佢地班人呀!!係度話唔靚!!

明明好靚架嘛!!點會唔靚喎!!咁依傢點算好???我明明覺得咁樣會好好咖喎~~

呀瑤唔準笑呀你!!好好笑咩``下???!!

p.s..各位...聽日記得帶相機呀!!好期待!!呀湘..你記得提我喎..如果唔係我唔記得左就唔好啦~係咪??ke*

 刊登時間︰2006-05-18 08:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]