| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 23 日 星期二 |
 | |
|
食物輪!!好好呀!! |
|
有冇人知-------'' 打蚊 ''係咩~??遲d開估~~
食物輪邊係粗口呀!!?我唔小心講錯左gei ma~食咩物鏈者~~食物輪咪幾順口囉...
呀瑤...你點搵咖~~點會係山泥傾瀉ga??沙漠喎...
仲有呀..我比呀may佢cut走左1半呀!!跟住我同佢交比呀蕉..呀蕉唔收呀!!
佢有冇收你個份架!!
跟住呀群生個d字得左呀竟然!!跟住我搶左!!ho!!
好勁呀`我~~比呀may扲去copy~~
----------------------
呀瑤恭喜你地啊!!不過你唔講我都唔記得左啦...我好唔鍾意個日既野!!
但係又會咁岩你地係個日咖!!係咪你記錯呀其實?其實你地點指丫..??
我就真係已經半年.....不過都冇乜野啦~~唔洗理我~
個日全世界都死晒架!!可唔可以轉過第2日....??
|
| 刊登時間︰2006-05-23 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 22 日 星期一 |
 | |
|
糯米糍* |
|
偉偉``生日快樂!! / \ / \*你又老左啦~不過你個樣都係咁....HE*
今朝做咩我帶左傘都唔落雨咖..??
eng...校長佢地黎睇...仲有c翠fa~...
maths成班痴晒線lu*起馬我個邊係先~~~好好玩!!ke*
o`gap城同高月~你地2個個動作好得囉!!超形仔呀!!
放左學就同呀瑤呀屎...去搵榮華家唔知奇華啦...
點知係榮華黎咖~~早知係kcr個度買啦...仲要冇花生味既!!
偉偉鍾意食花生味既糯米糍咖嘛~不過都係買左1盒黑芝麻~
返到tsw個榮華都係得黑芝麻~跟住返到樓下都搵到花生味!!都買左~
返到去..比偉偉個時~佢好開心呀!!hehe*
不過點解baba佢有生日卡收既~?仲有歌聽tim~
我都冇收過~不過冇所謂啦...baba生日嘛~
|
| 刊登時間︰2006-05-22 07:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 18 日 星期四 |
 | |
|
神奇 |
|
上完2日day4攰晒~~
呀李今日同我同呀瑤講我地2個好神奇...呀李...其實係得你同呀屎同kiko唔得囉~~
今日毛蟲叔問我ms lolo係咪真係大肚~~
咪傻啦~係我琴日聽錯左呀瑤話大肚~~呀瑤係話帶隊呀!!
你地唔好係又信唔係又信先得咖~~
跟住呀欣又問我~做咩我今日d頭髮短過琴日咁多??話好神奇...冇啦啦又會短左既~??
maths個陣..我比左d野呀may..麥可..同呀li佢地睇...點知佢地班人呀!!係度話唔靚!!
明明好靚架嘛!!點會唔靚喎!!咁依傢點算好???我明明覺得咁樣會好好咖喎~~
呀瑤唔準笑呀你!!好好笑咩``下???!!
p.s..各位...聽日記得帶相機呀!!好期待!!呀湘..你記得提我喎..如果唔係我唔記得左就唔好啦~係咪??ke*
|
| 刊登時間︰2006-05-18 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 83 | »
|