今日勁早比亞ma哎鬧左la~8點9~
刷完牙~打比呀屎~點知c 0今日唔知發咩神經~5點幾6點自已彈左起身~~
好~出門口前聽左個電話~話polly tong冇返~(係咪咁串??,)我10點出門口啦~去到等左呀屎1架車咋~!!
冇c過~跟住我地行入去~先至係10.20~我地咪唔知`去左邊間野既門口x底吹水囉~吹到咁上下~我地就諗住入去啦~
點知見到門口度大大隻字寫 ''14/4~17/4復活節假''我同呀屎o左呀~!!
等我地仲係度吹左咁耐風同水~!!
超過份~!!難得人地c 0第1次準時~竟然2間都唔洗都有既~!!
我地去左買旗~~
跟住返我度~呀屎夾糖~跟住我去買水槍啦~!!!!hahaha...(支水槍9蚊ar~)
跟住係度睇野睇野睇野睇野~~~~~~~~食野~
睇野睇野~
跟住呀杜同呀湘終於黎啦..我等左好耐啦~!!哈哈哈哈哈~我既復仇大計呀~!!
作戰口號:衡呀!!殺呀~!! 非要拼得你死我活~!!
目標出現~目標出現~小杜麗.小杜麗..第1擊失敗~!!唔緊~再黎~呀瑤話既~射死佢地~!!
wahahahahaha~中啦..中啦~~可惜532跟在小杜麗後面~所以532只成為1個目擊者~~
唔通連水都唔鍾意32??
*呀瑤係諗個個~
不過32冇事~~32你小心呀~~~~~~
跟住放左佢地入黎~~我都知小杜係唔會就咁屈服~~佢追住我黎打~!!不過算~
能夠射死佢~我覺得好開心~~ho*
33個頭會飛得好高咖~!!我亞ma好煩呀~!!我地4個明明岩岩好咖嘛~!!又要加埋佢喎~如果唔係就唔比我地打~
so..我同呀屎1齊打~跟住32ma打比32...32ma發燒~32歸家了~~
我地就4個打~~
誰知原來沒有三二我便不行了~~~又輸左好多呀~>/\<