| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 |
 | |
|
打麻雀~~ |
|
今日開始左補習啦~~
同呀屎一齊~
個啊sir..dindindukduk 咁~~
跟住去左搵呀杜佢地~~
我地行行下..去左mak dong..
食完..個2個變態婆(湘+杜)..話撈埋d醬佢~then食..
我同winnie都話唔好咖~!!
但係唔好的話就要食左先~~
so..我同winnie都要玩...好在唔好輸食左好多次者~~3.4次到啦~~
不過真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好難食啊~!!!!!!!!!!!!
*****
跟住返去winnie屋企打麻雀~點知啊winnie冇帶key..佢細佬又唔係屋企~
so..去呀湘度hea住先..winnie就去扲key~
跟住winie返黎我去就去打啦~~
呀湘識小小..我唔識咖~!!!!!!
頭3盤邊教邊玩~~第4盤要計算$$啦~!!
跟住winnie個細佬返左黎~~佢地想唔比我打~!!
唔得咁咖~!!難得我岩岩學識左小小~!!
so..winnie個細佬變左做我助教...跟住就自摸啦~!!勁野~!!小鋒鋒果然勁野``下~!!
55..跟全winnie去左煮飯~小鋒鋒去左頂佢個位..
跟住我win多左一次..就冇啦~~
跟左去左同winnie炒飯...跟住就食飯啦~~
有winnie..小鋒鋒..湘..杜..我...ho*個feel~好得意丫^^
跟住hea多陣就返黎啦~~都係9點30者~~
p.s..其實今日都唔係輸左好多者~12蚊者~~
|
| 刊登時間︰2006-03-04 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 |
 | |
|
Saku~生日快樂~!! |
|
今日係Saku生日~生日快樂~!!
今日8堂有4堂吉既~~wahahahaha~!!
as..fung屎屎又留堂``我同呀瑤本來都入埋去..不過又走~~
同呀瑤上左library..借左本雲海~~
跟住同呀瑤落番去個時見到ms chan chan係呀屎度~~
好彩同呀瑤上左去~~
跟住等埋呀屎就走啦~~
|
| 刊登時間︰2006-03-03 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 2 日 星期四 |
 | |
|
gad城~生日快樂~!! |
|
gap城生日快樂喎~~我將牙瑤送左比佢~~
*****
早會~比丫葉話我支耳針係耳環~!!要我聽日換.......
*****
P.e我同呀杜既~~可惜``我地好唔得~
so..呀杜話我同呀瑤~佢同e li~
果然好好多啊~!!!!!!!
wahahahaha~~我同呀瑤果然c文人黎~亦可証明:呀杜同e li係暴力狂~!!嗯嗯
我有16分啊~!!
p.s...今日媲美一詞..經我問過專人後~~~~~~~~我錯啦~!!~~
|
| 刊登時間︰2006-03-02 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 83 | »
|