wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 3
累積人氣: 4191
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 28 日  星期六 晴天

 夢想黃金屋

作曲:伍樂城|填詞:林夕|編曲:伍樂城/謝國雄|監製:伍樂城@RNLS

S:造夢如大四喜 一雙兼一對遇到你
  入住豪盡的黃金屋 才明白何謂美

G:大金大銀 讓我走一轉亦行運
  金牆金杯 我怕著到似雀還未襯

*合:渡新歲 添新趣 大屋裡 尋樂去
   大班好友慶相聚 個個富富貴貴迎新歲
 合:大班屋 S:金堡壘 
 G:夢想個個攜伴侶
 合:新春佳節借春醉 鍍了金進夢裡*

G:又大鑼大鼓 新衫新風格換新褲
  但願如大家捱得苦 年年便成大富

S:大金大銀 讓我走一轉亦行運 
  金牆金杯 我怕著到似雀還未襯

REPEAT**

合:大性大情 未理金絲雀歌唱聲
S:等黃金升 G:我寧靜等一千個 合:情聖

 刊登時間︰2006-01-28 01:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天

 勁野`

今日小杜麗終於記得帶波板糖比我地4個啦~!!(好得大塊咖~!!!!!!!)
呀湘湘放學個時開左黎食...話ok..
我又開左黎食...個陣3.57p.m我返到屋企都未食完...
到左5.40p.m....我去沖涼+din...
到左6.42p.m我繼續食~!!
到依傢我仲淨少少..(9.41p.m)
快咖啦快咖啦~~
早知跟呀屎唔食啦~~
個532..返到去比左君君佢地食...= 0 =
哇哇哇~!!!!!!我食哂啦~!!!!!!!!!!!!(9.48p.m)

我用左4個鍾49分食哂佢呀~!!!!!!!!!!!
勁野``!!!!!!!!

 刊登時間︰2006-01-25 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 1 月 23 日  星期一 陰天

 ''登登''

ms鍾話今日文br呀ma~之前放聖誕假返去唔知比邊個老點我~同我講話要做一長一短~

我明明記得ms鍾話一短..可惜他/她們人多勢眾~我只好在一堂maths用我最大的努力去做好了我親愛的長br~!!

今天ms鍾說我們班真乖~!!沒叫我們做我們也做了~!!!!!

啊~!!!!!!!!!邊個咁黎點我呀~!!?

英文堂比呀葉點我刷黑版~!!!!!明明唔係我咖嘛~

AS陪呀瑤返屋企換3~佢表姐冇lala返左黎~~= 0 =幾令女啵~

跟住我同呀屎陪到呀瑤搵到佢e ma+佢呀ma~之後我同呀屎就去左商務睇書書啦~幾乖丫*

跟住我地走個時~見到kiko同唔知乜水~

跟住行緊去搭車個時..我同呀屎係度傾緊計..呀屎冇lala哎ms 戴...

我先知原來老戴黎吉島~我都哎左佢咖~

跟住我同呀屎又計過~~

頭先好勁呀我~!!我整設好個la ba喎~!!!!!!!

個la ba唔知幾時開始..右邊個la ba就出唔到聲~~我頭先`係度好似係...(唔記得左做緊乜啦)係度整佢..先見到~~~原來我冇插條線入去...(o左嘴啦~)跟住我插返入去啦~~點知`佢都冇聲出wor~我又睇下佢咩事啦~~原 來我插錯左位..我又插返好佢啦~!!''登登''我右邊個la ba------------------------出返聲啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>w<勁野~!!

呢個時候亞ma~扲左碗不名物體入黎叫我飲左佢...一入口~苦的~!!!!!!!!!!!我問亞ma點解苦..亞ma答我:川貝梗係苦咖啦~~我落左好多蜜糖架啦`!!我而我最正常既速度去飲..亞ma就一路係度吹我~!!猛係度吹~~~

p.s名呀瑤等佢呀ma+e ma個時見到tsz tung.siu ying vikki+呀邊個~!!

pp.s我記得個la ba條線點解會出左黎啦~!!個次我睇vcd..我扯走左佢架係~!!!!

 刊登時間︰2006-01-23 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]