ms鍾話今日文br呀ma~之前放聖誕假返去唔知比邊個老點我~同我講話要做一長一短~
我明明記得ms鍾話一短..可惜他/她們人多勢眾~我只好在一堂maths用我最大的努力去做好了我親愛的長br~!!
今天ms鍾說我們班真乖~!!沒叫我們做我們也做了~!!!!!
啊~!!!!!!!!!邊個咁黎點我呀~!!?
英文堂比呀葉點我刷黑版~!!!!!明明唔係我咖嘛~
AS陪呀瑤返屋企換3~佢表姐冇lala返左黎~~= 0 =幾令女啵~
跟住我同呀屎陪到呀瑤搵到佢e ma+佢呀ma~之後我同呀屎就去左商務睇書書啦~幾乖丫*
跟住我地走個時~見到kiko同唔知乜水~
跟住行緊去搭車個時..我同呀屎係度傾緊計..呀屎冇lala哎ms 戴...
我先知原來老戴黎吉島~我都哎左佢咖~
跟住我同呀屎又計過~~
頭先好勁呀我~!!我整設好個la ba喎~!!!!!!!
個la ba唔知幾時開始..右邊個la ba就出唔到聲~~我頭先`係度好似係...(唔記得左做緊乜啦)係度整佢..先見到~~~原來我冇插條線入去...(o左嘴啦~)跟住我插返入去啦~~點知`佢都冇聲出wor~我又睇下佢咩事啦~~原 來我插錯左位..我又插返好佢啦~!!''登登''我右邊個la ba------------------------出返聲啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>w<勁野~!!
呢個時候亞ma~扲左碗不名物體入黎叫我飲左佢...一入口~苦的~!!!!!!!!!!!我問亞ma點解苦..亞ma答我:川貝梗係苦咖啦~~我落左好多蜜糖架啦`!!我而我最正常既速度去飲..亞ma就一路係度吹我~!!猛係度吹~~~
p.s名呀瑤等佢呀ma+e ma個時見到tsz tung.siu ying vikki+呀邊個~!!
pp.s我記得個la ba條線點解會出左黎啦~!!個次我睇vcd..我扯走左佢架係~!!!!