| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 31 日 星期二 |
 | |
|
釘左喇* |
|
今日初三赤口`so..唔會有人拜年~
so...食完lunch~
同mama出左去行...
都ok攰...不過比我tum掂左亞ma俾我穿耳lone...
咁返到樓下就釘啦~~
好緊張tim~點好呢~~~??
啪~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好彩``原來唔係好痛~冇我諗既咁痛~
我覺得係痛打針小小架``
我釘完2隻耳仔都冇留血呀~~~(係咪正常人都係咁咖呢..??)
|
| 刊登時間︰2006-01-31 07:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 | |
|
初二* |
|
去左飛e度拜年~~
同呀湘去左元朗交電話費...
跟住我度都係係度食下行下咁...
d鋪有好多都冇開~想搵野買都難*
跟住又上左呀湘度..
then..呀湘返籃地食飯~
我返飛e度食~~
跟住又hea多陣咁~
就返屋企啦*
|
| 刊登時間︰2006-01-30 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 | |
|
*.:。*゚‘゚・新 年 快 樂~!!*゚ |
|
新既一年到啦~~
係度祝大家:新年快樂.樂也容容
to:屎女
mama同個女講d野係好應該咖嘛``
`牙女~
新一年要乖乖地啦~
俾d心機讀好d書啦~知ma??
to:瑤女
女牙女~~
心想事''城''啦~!!!!
to: 湘
祝: 蜜運成功
to:杜
祝:青春常駐
to:豬
>''£新年快樂.i!!!<
祝:萬事如意.身體
健康.蜜運成功.長長
久久.狗年行大運!!!
!!!!!!
大家記得𢭃多d利
是丫*
君
|
| 刊登時間︰2006-01-29 12:36 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 83 | »
|