| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 21 日 星期三 |
 | |
|
痴線!! |
|
9:15p.m手機有人打黎~
係133架~我冇理.照聽la~
我喂左聽..大約1秒後~佢個邊:係度唱d X 'mas ge歌..
唔記得左係邊首啦~
淨係記得last個句係~and a happy new year..
跟住大約2秒..佢cut左線~!!!!!
痴線~!!邊個黎架..??!
好難聽呀~!!成隻怪獸咁~!!
i hate*
|
| 刊登時間︰2005-12-21 09:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
 | |
|
好人 |
|
今日唔洗講啦~~
我好好人~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2005-12-18 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 83 | »
|