wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 14
累積人氣: 4202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 29 日  星期二 晴天

 Happy Happy∼!!be a happy ar

今日都係同呀瑤返諗住..

點知我上唔到個架507..佢上左...=(

then..有架空ge507我又冇上到啦..

614p又冇上到wor~

咁我就上左第2架507啦~~

我返去..呀瑤真係上左我叫佢上而我上唔到個架...

咁啦~有好多好多野唔記得左啦``ha*

lunch前ms smile^&%*x?[

咁就得返我同呀瑤啦..咁我地落緊去個時呢...

呀瑤同我講:呀YAN係我後面啵...初初以為呀瑤扯開話題..

點知一睇真係呀YAN啵~!!ho*

生日快樂呀~!!!!啜卜*

then呢..食飯個時好凍呀~!!(唔係冷氣個d凍啵~!!)

跟住去左呀YAN...點知呢~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(詳程不而多講~!!)

跟住見到ms wan比佢捉左去傾''南磨仔''...有d唔岩時間下真係~!!早知扮見唔到算啦~!!

跟住好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好開心*丫~!!!!!!!!!!!!!!!

luv*

跟住呢又有好多野發生野wor~但係我又唔係好記得啦啵又~ho*

我返到樓下..撞到對面屋ge妹妹啦..同佢傾左陣先知原來佢已經4年級...(我仲以為佢2年級ge tim~~)

跟住搭咩個時..唔知點解我係31樓個時..跟左個人走行一,二步prepare出個時見到31..我又退返返去...(我都覺得奇架啦..我都冇見過個個人住我個層ge..??)啊~!!!!!!!!!!!!好瘀呀~!!仲要比個妹妹見到...on no∼!!佢返到門口個時好開心咁同返佢媽咪講我出錯咩個單野...oOo真係∼

 刊登時間︰2005-11-29 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 11 月 27 日  星期日 晴天

 )^(?*

琴晚又發左個夢...

呢排d夢都係好奇怪架啵~!!好亂呀~!!hate~!!

咁啦..今日就做H E個咩啦..真係好攰呀~!!(點解得我一個人做咁苦架~??!)

 刊登時間︰2005-11-27 07:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天

 Tiramisu~hi的~!!

今日起身刷完牙.洗完面..打比呀33問佢個邊點..

佢話睇完..win左..

then..我等牙等..

落到去架車岩岩走左..= 0 =..

打比牙33...then打比牙屎..佢話佢同呀瑤都等緊車..話佢地都整啦啵~

咁佢地就等埋我一齊去啦..呵

咁去到啦..我地就一同5人行入去啦..行行下..

我同呀杜行返轉頭..k屎重演一次~

then..買野啦..

返去啦..

唔知點解會撞到gap城.又唔知點解佢都上埋呀湘度一齊整~

跟住~全屋人都係度攪攪攪攪攪~!!

跟住唔知點就得左喇~!!Yeah~!!

then~係度影全家[[福]]~但係其實得2丁友係暑影~

then..為了我的3女兒要早走的關係..我們便吃了其中一個Tiramisu la~

算是不錯吧~!!跟住Gap城送牙瑤走lu*

跟住heahea下~突然殺出了一個九龍皇帝~!!(532)

接下來的太精彩了~冰非打出來能形容的~!!

*****

我地同左呀杜去西鐵站.兜左設呀屎度..呀湘再陪我等bus~

點知等左好耐都冇喎...

呀杜返到屋企我都未~>0=

*****

返到屋企見到有條織好左ge頸巾~

呀媽話係呀e織比我架特登~(今日一日就織好啦~!!)

hoho~好kai sin ar~!!YOHO*

*****

 刊登時間︰2005-11-26 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]