| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 18 日 星期五 |
 | |
|
he* |
|
今日本來諗住陪呀33去元朗搵鞋仔ga...
不過呀媽話同我去買3 bor~咁呢~就sor`啦.3...
咁lunch完..就同mama出去啦..
去到行左陣..就見到呀筠啦wor~佢都同佢mama行緊呀~
跟住..我見到呀杜個綠袋wor~我就係度諗呀杜''咩''得靚d~跟住又見到個個人著件v3喎..個頭又有d似呀杜喎..咁我就伸左個頭埋去啦...好野呀~!!!!!係呀杜黎架~!!不過佢話比我嚇親wor~跟住我地一齊行左陣又分開左啦..
then..我買左件3..富..外套...咁行多左陣就返去啦**he
|
| 刊登時間︰2005-11-18 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 15 日 星期二 |
 | |
|
暗串~ |
|
今日放左學..我地去插花啦..
點知比人話雜種...>?<
咁我地等埋呀屎就走啦..
點知行到出去..見到梁子浩wor~呀湘見到先ge..咁叫我望啦..
可能我望得太耐..比個唔識同緊姓梁個人行緊ge人..暗串左句..:d花好靚wor~
我答左句:多謝~!!

he~盆花呀~
|
| 刊登時間︰2005-11-15 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 83 | »
|