wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 52
累積人氣: 4240
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天

 la*

好啦..打返今日ge日記仔先...

今日我終於見到呀xxx啦~~but~有點兒失望...

今日呀鍾同我講話佢講真ge..haha~好呀~下次我玩哎埋你呀~!!!!你記住黎啦喎~!!!ha~

中史呀妹比返琴日比我玩爛ge膠水我..咁我就張d膠水倒左d落呀高月張凳度...佢又唔知喎..咁佢一坐底個陣..我同呀蓮笑到肚痛..仲痛過我琴日肚痛呀~~

咁我地就等啦...落堂啦...起立~點知呀高月絛[富]係得中間個個位白左d lor~(不過佢真係唔知有膠水lor~佢feel唔到佢個patpat濕架咩~??!我同呀蓮仲係度諗係咪佢岩岩個patpat中暑個個位坐左..先到feel唔到...點知.佢根本就係feel唔到~~!!)

咁小完息啦...我返返去..唔記得左做咩啦..我就扲左把交剪..剪左佢一d hair la~~咁佢就講粗口..比1prefect聽度..抄左張先...then..想話抄我剪人頭髮..我死都話冇..then有個唔知咩prefect入左黎..又係度問..我都係話冇喎~then我係冇事ga~~

then lunch...返到去佢話要剪返我..我話11.17比佢剪..佢又死唔肯..咁咪揀左長ge陰比佢cut lor~點知佢好似想殺人咁喎..so~都係我自己黎...

放學..........

我同呀湘去左siu hong..咁我就去左搵呀mi啦..haha~好開心tim見返你~~!!??索左又靚左喎~!!!!我d hair真係長過你啦~~

then..buy 蛋達&腸仔包食..好耐冇食過啦~~好好食呀~!!Yummy Yummy~!!!!

then..呀33buy 完ice-cream話想返去睇下點喎..咁我地就入去啦~~

咁我地入到去見到個周xx wor~本來見到d小學老師好kai sin ga ma~點知佢第一句就用我5年級ge瘀`野黎形容我....

   嗚嗚...本來我有一個快樂ge童年ga ma~~就係因為比你咁講一講...我個童年就咁冇左啦~~~cry~~衰人黎架~!!!!

then..我同呀湘又去跟啦..點知係衰左架...

跟住就返屋企啦~**

hoho~d時間真係好夠用呀今日~!!

 刊登時間︰2005-10-21 08:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天

 cxzxxgefynfursijk

今日都係同呀杜返啦~~

咁都冇乜野ge~不過差唔多返到去學校個時有d肚痛=''=';

咁返到去真係好痛..d功課都係呀may幫我搞掂~~super thx la~!!!!!!!不枉同你班同左5年阿~!!!!

i luv u~~

跟住係度睇野啦~~咁唱校歌呀sir要我地企起身喎..咁我都企啦~~點知呀校長又要我地唱多次...呀sir又要我地起身喎~!!我理你三七廿一呀~!!!!!!!不企呀我先至..~!!

咁呀sir..就行過黎叫我起身...咁我同呀sir講肚痛啦~~佢仲要好似好唔信我咁喎~!!!?

then,上cl la~我問呀唔知咩sir..就去左tt la~去與白花姐姐約會...約會完之後就冇事la~!!!好野呀~!!!he~

食完lunch..同呀杜去左睇啦啦...red hse都仲係咁少人~> 0 <

跟住去左睇blue~~he真係開心呀~!!!呀表妹佢有玩呀~!!!hoho~!!!wakakaka~~如果唔係今年ge啦啦仲有咩好睇呀~!!!??

跟住上pe..3都未換完..唔知乜水就''山''哂燈..tt都去唔到..鞋都要扲出去著..

跟住出到去..我咋肚痛問呀老陳去tt...點知佢又比bor~~我落去岩岩跑完做緊warm up...點知呀老陳叫我去跑返3個圈*^*...咁我跑完返去做warm upla~點知又要出去跑~~=-+咁我都冇哂力啦..仲要係呢個時候跑~??咁我行到第1圈個時有個kc ge問我地form幾..咁我答f2啦..佢竟然係度哎我係南官架∼!!認唔認得我呀..係度揮哂手咁..勁hi∼

到第2圈個時又有一班嘉智ge女仔..係度話〔ai唷∼跑步喎∼form1 ga∼??〕冇錯∼個陣我係最尾個個∼!!超∼!!關你ge事咩∼!!?唔好意思lor∼我唔係跑步.係散步咁∼食完晏出黎散下步得唔得呀∼!!!??仲有∼我係form2ga∼!!

eeeeeeeeeeee.........好瘀呀∼!!!!!!

入返去..就test排球啦∼∼咁都係咁啦..差唔多落堂個陣睇返幾分啦∼∼我有11/20呀∼!!hoho∼好開心tim..合格左∼

跟住我又同winnie濕頭啦..跟住我地k左..呀湘都k..我地就出去搵佢啦∼跟住我同呀屎食左呀33ge蘋果批..唔錯呀∼但係點解你唔落糖架∼??!

then..我地等k76個陣見到d我地以前都玩過ge野係我地面前重演一次∼∼

 刊登時間︰2005-10-20 08:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天

 今日家政制成品~~

蘋果批~

 刊登時間︰2005-10-19 07:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]