| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 22 日 星期四 |
 | |
|
last day~~ |
|
咁今日都係同呀杜返啦...
我地去到門口..我見就黎8點啦...咁我就叫佢等等啦...
佢個衰人呀~!!掹係度''車''我入去喎...咁我仲聽緊ga ma~~!!
個prefect咪死望住我地lor~好彩我比佢''車''到過去岩岩好8點...(~呼)
咁我就即刻''息''啦~~之後個prefect就望住我姦笑...
憎d又比人抄~!!><><
我搵返到geog ex book la~~真kai sin ga je~!!
跟住又早會...唔知比邊個玩除左冷3..算~~
嘩~!!又係勁熱呀~!!!!!咁我張張紙巾擺係個頭度''姐''太陽啦..呀mrs ip行到過黎整低我張紙巾wo~(搞錯呀~!!好熱呀~!!)佢仲話:吸收下d太陽啦~~(你當我係太陽花ma~~??!)
我想扮雲個陣佢又唱校歌~~咁就冇雲啦~!!
跟住上geog呀蕉又借d 2叫我答~~= 0 =''
maths呀j 咪整爛左度門~~
放學~haha~得左啦~!!
Happy Birthday to Theresa~!!
|
| 刊登時間︰2005-09-22 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 21 日 星期三 |
 | |
|
福大命大∼!! |
|
今朝rp個陣比老戴話我唔睇書係度做咩..跟住就打左我張紙黎睇..
跟住問我咩黎..我話費紙啦,,,跟住佢又話..唔好用黎做費紙呀有d數據係度..跟住就走左..
跟住我就可可講:咁你又睇..??(老戴)
好明顯呀個張係有用架啦..如果唔係我做咩唔”dum”呀∼??都傻ge∼
印哂pichi係度..明眼人都知咩啦....
不過唔理啦...你又冇抄我..
跟住is啦..咁呢....我唔小心整爛左個支咩喎...咁呢..好彩我同呀妹佢地一組..so,佢地叫我”cup”返個蓋扲出去..好啦...咁我出到去就將爛個面放低啦..嘩∼!!很好彩哦∼!!呀麥冇發現到呀∼!!暫時總算冇事∼!!
跟住geog..煲煲的..我唔鬼見左本簿....= =”
跟住eng..多甚眼訓的∼!!次次差唔多訓既時候就哎我答問題or出去做..耍我麼∼!!?
跟住返屋企..比呀C 0 妹玩..仲要係度話我........><
|
| 刊登時間︰2005-09-21 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 18 日 星期日 |
 | |
|
Ha~!!- |
|
哈哈...今日過得好熱鬧~!!好開心呀~!!!
好多謝呀杜琴晚冒住生命危險同我講生日快樂呀~!!
亦好多謝兩位利孝和同夫人~!!!!!
thx每位同我講生日快樂/happy birthday ge人~!!
|
| 刊登時間︰2005-09-18 08:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 83 | »
|