wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 45
累積人氣: 4233
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 27 日  星期六 晴天

 搭訕...

今日我諗住乖乖地咁做埋d book report la~

點知我做做下呀湘打黎話佢一陣黎啵~~

咁佢黎到啦...

係我地都幾悶ge時候...

突然~我ge樓上定唔知樓下...又係度同我ge樓上定唔知樓下大哎喎

A:黃家偉......

B:咩事呀..???

A:你有冇睇機甲露寶呀~??!

(係呢個時候我就搭訕啦~!!)

我:冇呀~!!

A:哦~咁冇野啦~!!88~!!

(呀B係唔知咩事地講~!!)

B:下~??!哦~88

跟住我就同呀湘係度笑啦~!!真係好好笑~!!

但係又覺得自己衰左D~!!

過左陣..佢地又哎過...

當我想聽下佢地講咩個陣~~

呀媽捉住左我呀~!!驚死我又搭訕咁喎~!!車~!!唔出聲lor~!!

跟住我同呀湘落去食野啦...

跟住送佢走...

p.s其實今日比我搭訕個2細路...成日都係咁哎法ga~!!

                                                  所以我先咁玩gei ma~!!

 刊登時間︰2005-08-27 08:51 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 8 月 26 日  星期五 晴天

 好cute呀佢地~!!

今日呀媽由九點叫我叫到十點我都冇理到佢..到十點二冇晨晨電話響..搞到我唔起都唔得~!!

原來係呀杜叫我扲條p褲比佢..但係我岩岩先起身...so...

咁我就打比呀屎...跟住我仲勁~我用左差唔多半粒鐘就出左門口啦...

我去到西鐵站又見唔到呀屎啵~~但係好彩佢都冇失中到..

咁我地首先返學校幫人扲書..(我地見到一個好似kk ge人..但係佢高過kk~!!)

跟住我地返吉島啦...我地首先去還書..

跟住去people陪呀屎問下點解返所啦...佢叫我地打返去咩喎...運吉的~!!

咁我地就去左kfc度打啦...點知呀屎咁豬比人話一陣先打返比我啵...唉~

咁我地就買野食啦....跟住就陪呀屎去買埋本咩啦....

點知呀杜佢地仲未黎喎...咁我咪同呀屎行下先lor~~

係我行到好攰ge時候...突然~!!有對孖女係度跑黎跑去喎...咁我初初都係望住佢地架咋~!!但係唔知點解我望望下變左追左住佢地黎影喎~!!佢地跑得好快架~!!我同呀屎憎d追唔到佢地呀...我影影下呢..佢地走埋黎比我影呀~!!真係開心ga ja~!!佢地好得意架~!!

      

                                             

個人打返黎搵返呀屎啵...係咁呀屎部機就返返生喇~!!

跟住我地汁返左呀杜...呀湘失中左..

跟住陪呀杜咁啦...咁就返去啦...

呀屎黎左我度....我地有d無聊...

咁我就送佢落去...&扲相..影得木左d~!!

 刊登時間︰2005-08-26 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 8 月 25 日  星期四 晴天

 笑、唔笑...??

以下有一段對話.大家有興趣的話就睇la~

A:影學生呀唔該...

B:要咩色底架..??

A:粉紅色呀..

B:坐低呀...

A:係...

(丫B扲住部相機啦...丫A正露齒地笑)

(突然~!!)

B:um..合埋個口呀~~

A:下~點解要合埋個口呀~??有咩問題呀~??!

B:哦...冇..有d怪怪地咁啫~通常d人都合埋個口ga ma...

A:咁我唔合得唔得呀..??

B:你鐘意啦~~

A:咁我唔合啦...

(影相中....)

B:影完啦..我比你睇返呀..

A:咦~好似真係怪怪地咁喎~~影多次得唔得呀~??

B:好呀~你上返去坐啦...

(丫A上緊去坐ge途中..)

A:其實我可唔可以企係度影呀~??因為我唔係好想上去呀~

B:好呀~

(影相中....)

B:影完啦..我比你睇返呀..呢張好過頭先果張LOR我覺得..

A:唔..好似又係bor~~

如果大家係聰明的話..應該知丫A其實係我黎~!!丫B咪就係幫我影果個個人lor~!!

唉~!!我影咁多年學生相都未試過咁ge~~

咁多年黎幫我影個d人都係叫我笑ga gei ma~!!

都未試過我笑個陣...比人叫我唔好笑ga~!!

咦~!!你痴線嫁~!!

 刊登時間︰2005-08-25 08:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]