| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 13 日 星期六 |
 | |
|
大變身~!! |
|
今日我幫日記仔大變身~!!
大家覺得點呀~??!
其實我覺得兩種feel好唔同...
我兩種都咁鐘意~!!
hoho..
|
| 刊登時間︰2005-08-13 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 12 日 星期五 |
 | |
|
有冇染到ga..?? |
|
呢兩日我都好乖女咁留係屋企hea...
就黎悶死我喇~!!
咁呢...今日呀媽係鼠染髮啵~~咁我就同佢講不如比d我玩喇~??
初初佢唔肯比我架~!!>><不過後尾又比啵~~hoho...我淨係染左一d仔~!!
咁後尾洗完白白之後...發覺原來同我d頭髮差唔多完全一樣ga係~!!
so...好似冇染咁~!!
|
| 刊登時間︰2005-08-12 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 10 日 星期三 |
 | |
|
人字拖 |
|


今朝呀爸見到我對鞋爛左bor~~
佢竟然比錢我叫我買過對bor~~((好小可咁好人自動地比錢我ga..))
咁食完麵麵就去探陳姨姨喇..
光仔依然咁鐘意食糖...
咁到左 3點幾我地又去左食野...
咁食完就去買鞋仔喇~~
我買左對黑色人字拖...last one~~
so~lucky~!!
今天金句:
沒有當天豬兜兜的我,哪有今天爸爸的資助。
|
| 刊登時間︰2005-08-10 09:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 83 | »
|