
今朝我訓得好de de ge時候..竟然比個電話嘈醒左..
問題係打 li 個係呀33&呀屎lor~~簡直令人難而至信lor~!!
咁佢地問我今日d time點la~咁我就話你12點sin da li la~~
咁後尾我地就去頌富買野喇...我地去w sin..跟住唔知why..上左p la..
咁後尾我地就去頌富買野喇...我地去w sin..跟住唔知why..上左p la..
咁我地又唔知w or p平d wo~咁呀湘就落左w睇la..咁好野都係p平d la~但係.呀湘搵極都搵唔
到忌廉芝士wor~
呀湘叫我同呀屎去7-11buy酒li飲la..點知個個人話我地唔夠18歲唔buy duk wor~~
天耀個間w又冇wor~咁湘咪去左天盛個間p睇lor~咁我同呀屎咪去搵佢lor~
我地去到呀湘又話冇喎..咁呀3媽返到屋企門口又冇bring所c wor,入唔到去la,,要呀湘打扲返去
la..但係又duk呀湘sin知要buy咩,,so,佢比條所c我,叫我同呀屎返去sin.佢就扲我張月飛出吉
島度buy...
咁我就同呀屎扲條所c返去打救呀3媽la~~行到鬼咁攰終於返到去la..返到去我地都係係度睇
tv..&等呀湘返li..
等左差唔多一粒鍾la..呀33返la>>!!,咁我同呀屎睇多左tv就去幫呀33手la..
我地話就話三丁友..但係都整左好耐lor~~尤其係step5用左我地最多ge時間..仲犧牲左我隻
手...

我地整到 7 點sin走,呀屎自己走,我同呀湘 li 我度buy禮物,,呀33都係搵唔到,又走左..
咁我咪自己上去買lor~~我以為係36ga ma..點知原來係59ga..><跟住又64la+埋花紙...跟
住個cake22 la...聽日又要去唱k bor~~簡大出血呀..
有d心痛..不過冇計la,
