wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 32
累積人氣: 4220
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 25 日  星期一 晴天

 背景音樂

池畔派對

作曲:夏至 填詞:謝杰 編曲:謝杰

低腰褲漂亮
簡約隆重各有賣相真配合形象
裝飾靠閃亮 池畔發光閃爍現場
零伴侶也可玩合唱 盡情地喝采拍掌

*不必太高章 不必聽讚賞
 再不怕無聊呆坐 也不異相
 夢相拍拖拍拖 想拍拖
 別再度錯過想太多


趁著炎夏想愛就愛花得起
 
要盡情地揮霍便講我愛你
 
熱烘的場地
 
加冰降溫後仍然望向你 急速跳起

 
跳人池內觸碰夏季的囂張
 
志在胡亂搜索未需要算帳
 
從沒試過悶場不必禮讓
 不停熱吻太誇張 高歌亂唱


水花太漂亮
濺上池畔窈窕淑女的發熱唇上
加速了想像 唇上發光普照全場
隨著那唱片玩和唱 盡情被灼傷我想

REPEAT*##

 刊登時間︰2005-07-25 07:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 7 月 24 日  星期日 晴天

 呀杜.生日快樂牙~!!

               

咁今朝約好哂就出門口la..

咁我&湘&屎去到sin la..

跟住就係壽星女呀杜喇..

跟住呀,,佢地三個hea低左我,去左買紙碟呀~!!

佢地買完返 li..gap城又到la...

咁我地就去neway唱k慶祝呀杜生日喇~~

冇耐,呀屎同gap城又去左接施雞..

好la..人齊la..唱生日歌.我同呀湘負責唱ga..點知首歌唱完英又唱中wor~~跟住又重唱多幾次先完wor..有d無奈lor..

跟住切蛋糕喇...跟住食喇...(((aiyaya..弊la..唔記得左比個願望呀杜tim..!!><咁我咪打比佢,俾返個願望佢lor~!!好

彩我醒,發現得早,如果唔係呀杜今年ge願望係咁就冇左lu..ka~**)))

我同呀屎送禮物比呀杜喇..比佢啜左淡tim..:p(薛)低哂..不過見係你就算la...ka~**

跟住都係玩game.唱歌咁la...施雞唱duk最大聲ge就係家燕媽媽la..

呀湘一開始唱shup up baby係冇問題ga..但係唱唱下佢唔知痴左咩筋,,係暑hi哂咁跳埋d唔知咩舞bor~~

佢一開始跳就令其他一齊緊ge人即刻收聲..勁~!!

d人收聲ge原因係因為佢跳得太好笑,笑到出唔到聲...

跟住唱完去左影貼貼...

跟住就返屋企la..

 刊登時間︰2005-07-24 10:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 7 月 23 日  星期六 晴天

 fd..

                          

今朝我訓得好de de ge時候..竟然比個電話嘈醒左..

問題係打 li 個係呀33&呀屎lor~~簡直令人難而至信lor~!!

咁佢地問我今日d time點la~咁我就話你12點sin da li la~~

咁後尾我地就去頌富買野喇...我地去w sin..跟住唔知why..上左p la..

咁後尾我地就去頌富買野喇...我地去w sin..跟住唔知why..上左p la..

咁我地又唔知w or p平d wo~咁呀湘就落左w睇la..咁好野都係p平d la~但係.呀湘搵極都搵唔

到忌廉芝士wor~

呀湘叫我同呀屎去7-11buy酒li飲la..點知個個人話我地唔夠18歲唔buy duk wor~~

天耀個間w又冇wor~咁湘咪去左天盛個間p睇lor~咁我同呀屎咪去搵佢lor~

我地去到呀湘又話冇喎..咁呀3媽返到屋企門口又冇bring所c wor,入唔到去la,,要呀湘打扲返去

la..但係又duk呀湘sin知要buy咩,,so,佢比條所c我,叫我同呀屎返去sin.佢就扲我張月飛出吉

島度buy...

咁我就同呀屎扲條所c返去打救呀3媽la~~行到鬼咁攰終於返到去la..返到去我地都係係度睇

tv..&等呀湘返li..

等左差唔多一粒鍾la..呀33返la>>!!,咁我同呀屎睇多左tv就去幫呀33手la..

我地話就話三丁友..但係都整左好耐lor~~尤其係step5用左我地最多ge時間..仲犧牲左我隻

手...

我地整到 7 點sin走,呀屎自己走,我同呀湘 li 我度buy禮物,,呀33都係搵唔到,又走左..

咁我咪自己上去買lor~~我以為係36ga ma..點知原來係59ga..><跟住又64la+埋花紙...跟

住個cake22 la...聽日又要去唱k bor~~簡大出血呀..

有d心痛..不過冇計la,

                        

 刊登時間︰2005-07-23 10:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]