| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 7 日 星期四 |
 | |
|
你冇野ar ma~?? |
|
今日9:30要去到大會堂...
咁唔知點呢就約左 7 個人一齊返la~~
跟住就聽無聊講坐la...
跟住hea左陣就走la...
呀屎同呀瑤就去左呀杜個邊剪頭髮...
咁本來我同呀3行緊ge..
but..呀杜哎我,我停低左la....
呀湘行得勁快lor~我初初都仲追到ge,but上樓梯就唔搵返佢la..
咁又比我撞返呀李佢地wor~
咁呀李咪陪我搭車lor...
我今晚打到比呀湘喇終於...
我問咩事,佢又話冇喎...
擔心佢lor~!!
|
| 刊登時間︰2005-07-07 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 6 日 星期三 |
 | |
|
你根本就冇口齒..... |
|
今日去day camp ok 好玩wor~~
跟住同呀瑤,屎去新北,&食kfc...
咁返到黎la~~~~~~~~~~~
我講左個咩比佢知喇~
咁我問佢係咪真係會同我去la~
個呀婆呀~!!發哂老皮咁喎~!!!!!!
點呀依傢你???!!次次都係咁ga wor~~!!
英成人d野永遠都話會講口齒d乜d嘜戈d咁呀....點知你呀又咪
係呀永遠都唔講口齒...!!!!!依傢你講哂ga la乜都,係你話點就點
ga la,下~係咪呀~??!我有冇話錯你呀~????!!
咁呀好心你就咪鬼應成我咁鬼多野喇~!!又永遠都反口喎~!!!!!!
我恭喜你個發財丫~!!!!!冇口齒~!!
最曾d唔講口齒ge人~!!
|
| 刊登時間︰2005-07-06 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 5 日 星期二 |
 | |
|
今日都ok gum la~ |
|

今朝個籃精靈好好人...我祝你今晚中六合彩~!!
今日d成績唔講la~~
放學搞完搞一大輪呀,杜,湘..去左吉島..
跟住我地三個齊齊buy工人褲,聽日齊齊著..
返呀33home試3,我地仲要交換哂ga著..
唔知點呢我呢整爛左呀3屋企張膠(木凳)
我今日本來諗住睇唱k小魚仙ga ma~~點知又睇唔到bor~~
p.s.本來篇日記冇咁短ga~shop左幾次咁我篇日記咪越黎越短lor~~!!!
|
| 刊登時間︰2005-07-05 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 83 | »
|