
咁今朝麥可可&呀May話要早d返學校練歌bor~~
所以冇同我返....我爭小小就追到佢地ga la~!!
不過我都係追唔到.......><
我搭後面架751...點知呢,我見所有南官ge人都係吉吉島度落哂車wor~~我又諗住係安定先落la~點知呢....(原來
751唔經安定ga~去個陣)咁我咪即係搭錯左車lor~~!!
咁我咪打比呀瑤lor~呀瑤問我識唔識行過去兆麟bor~
我話唔識la,咁呀瑤就話佢搞掂哂d野就黎救我la~呀瑤我愛死你呀~!!簡直就係出彩虹呀~!!

係我等呀瑤ge期間,我自己又唔知點解傻更更咁行到去兆麟wor~~
咁我就好開心咁打比呀瑤喇~
點知佢聽完我講之後ge反應係(下~!咁醒~??!你係咪真係識ga~??)
我聽完之後係好無奈咁應佢(係呀,你快d落黎la~~)
點知我係等左佢一架507,505,614p...ga,跟住上到507lu~~

今日music考試呀!!第一個抽中呀May ga~!但係呀,呀hei冇返呀,咁miss dei就抽中左我la~~!!!咁我同呀李吹笛
bor~要吹明日恩典,我係識吹ga ma~!!點知呀,吹吹下,亂左呀~!!我又已經唔係咁識睇譜la bor~~一獲泡,反而佢比
我戈張我仲吹得好d tim bor~!!
lunch~呀屎話司腳雞搶左佢d錢wor~咁我幫呀屎搶返,仲搶多左$20tim ar~!!個$20我同呀杜決定拎去食麥噹噹...
放學,我同呀湘去睇roleplay(西史)我地仲特登睇埋八找魚叔叔個隊先走ga~
跟住去左睇四人排球,我地班輸1分咋~!!好唔抵呀~!!
p.s我超憎我個class no ar~~25 25 25,唔知點知d老師又特別likega wor~!!犬其係miss dei ar~!!上學期又係咁~!!