wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 53
累積人氣: 4241
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 17 日  星期日 晴天

 今日都算係好日子呀~係咪~??!

今日好開心呀..

訓到好晏呀..(11dim)

咁我刷完牙仔,洗完面仔出去睇電視la..點知呀媽叫我食lunch bor~(有d食唔落lor~!!)

如果唔係呀媽&我約左表妹ge呀媽+表妹就唔洗咁急la~~

我地又行呀行..去呀百睇d相機咁la&梅姨問下要整要幾銀...(因為我個好表妹唔知點整爛左部相機ge lcd mon)

跟住我buy左件33..ke~** 個呀媽丫一比完錢,就即刻叫我去正豐買埋個本gammer wor~

咁我咪去lor~去到丫..排哂隊咁,咁我咪問ar ma可唔可以一陣sin買la~好多人,要排隊。

點知佢個冇良心丫~!!竟然話唔duk wor~(傷心呀~!!><)

我排.我排.我排排....嘩~興奮到不得了呀~!!終於到我la~

買完落去搵佢地la~好野.好野.又buy左件33呀~!!

跟住又週圍行下,幫表妹揀下書包咁喇....

咁跟住呢又上左呀豐buy相機la...

行到好攰,so去左食野...咁食完仲諗住繼續行ga ma~!!

點知個細舅母打電話梨話佢返左屋企冇得入屋......搞到我地要返屋企~!!

p.s.本來今日同呀杜去旺角陪buy新手機ga ma..但係為左$$,冇計la,係咪~??!

 刊登時間︰2005-07-17 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 7 月 16 日  星期六 晴天

 黑仔-荒失失去睇荒失失奇兵

              

今日篇日記打左幾次,幾次都咁錯制冇左la~!!     

duk呢d..

今朝早去飲茶 
食左幾味去搭車
佳因約左人去睇戲

點鬼知 搭錯車 
返轉頭 再搭過
架衰車 又走左

等呀等 等到喇
上到車 打電話  比呀杜
點鬼知  佢tell me  買早左 半粒鍾
冇計喇  落左車  跑呀跑

我覺得呢套荒失失奇兵麻麻地la..有勁多一家大細黎睇,仲有d唔好笑ge位d細路仔都笑...

睇完左,仲好早叫埋因生去我度打牌,,輸鬼哂...因生走前唱左夜上海..冇耐呀屎上左黎,,呀湘冇耐又走左bor~

送完呀湘,上返黎,我.屎,杜,玩大富翁,,呀屎輸sin..佢輸之後佢要我同佢打牌..咁咪一路同佢打&一路玩大富翁lor~

大富翁 輸鬼左 呀杜win 送佢地走.....

 刊登時間︰2005-07-16 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 7 月 14 日  星期四 晴天

 救命~!!

今朝係屋企睇電視,d卡通都ok ar~~

食完晏又係度睇la~點知呀杜,湘打比我問我出唔出吉島,咁我咪出lor~

  我地三個行到攰又去左m記食野...食完我同呀33又去左buy黑加侖子

味ge伏特黎飲5.2酒精,我地三個猜包剪x輸個個飲...呀杜飲得最多,呀湘最少..

跟住我唔知聽邊個講又去左田景...今次仲要買兩支新/生?力...抽哂筋咁~!!咦~!!d新/

生?力好難飲呀..!!!!!!! 救命~!!

呀杜塊好紅呀~!!呀湘就冇琴日咁紅~!!我就冇乜.....

搭西鐵個陣我已經好似有d雲雲地咁ga la...落到去我仲要追車~!!陰公呀~!!最衰都係

個38湘,成日諗住飲酒~!!好彩我仲未死得啫......!!

但係我返到屋企又冇乜野la bor~~ka~**

 刊登時間︰2005-07-14 10:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]