| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 17 日 星期日 |
 | |
|
今日都算係好日子呀~係咪~??! |
|
今日好開心呀..
訓到好晏呀..(11dim)
咁我刷完牙仔,洗完面仔出去睇電視la..點知呀媽叫我食lunch bor~(有d食唔落lor~!!)
如果唔係呀媽&我約左表妹ge呀媽+表妹就唔洗咁急la~~

我地又行呀行..去呀百睇d相機咁la&梅姨問下要整要幾銀...(因為我個好表妹唔知點整爛左部相機ge lcd mon)
跟住我buy左件33..ke~**
個呀媽丫一比完錢,就即刻叫我去正豐買埋個本gammer wor~
咁我咪去lor~去到丫..排哂隊咁,咁我咪問ar ma可唔可以一陣sin買la~好多人,要排隊。
點知佢個冇良心丫~!!竟然話唔duk wor~(傷心呀~!!><)
我排.我排.我排排....嘩~興奮到不得了呀~!!終於到我la~

買完落去搵佢地la~好野.好野.又buy左件33呀~!!

跟住又週圍行下,幫表妹揀下書包咁喇....
咁跟住呢又上左呀豐buy相機la...

行到好攰,so去左食野...咁食完仲諗住繼續行ga ma~!!
點知個細舅母打電話梨話佢返左屋企冇得入屋......搞到我地要返屋企~!!
p.s.本來今日同呀杜去旺角陪buy新手機ga ma..但係為左$$,冇計la,係咪~??!
|
| 刊登時間︰2005-07-17 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 16 日 星期六 |
 | |
|
黑仔-荒失失去睇荒失失奇兵 |
|

今日篇日記打左幾次,幾次都咁錯制冇左la~!!

duk呢d..
今朝早去飲茶
食左幾味去搭車
佳因約左人去睇戲
點鬼知 搭錯車
返轉頭 再搭過
架衰車 又走左
等呀等 等到喇
上到車 打電話 比呀杜
點鬼知 佢tell me 買早左 半粒鍾
冇計喇 落左車 跑呀跑
我覺得呢套荒失失奇兵麻麻地la..有勁多一家大細黎睇,仲有d唔好笑ge位d細路仔都笑...
睇完左,仲好早叫埋因生去我度打牌,,輸鬼哂...因生走前唱左夜上海..冇耐呀屎上左黎,,呀湘冇耐又走左bor~
送完呀湘,上返黎,我.屎,杜,玩大富翁,,呀屎輸sin..佢輸之後佢要我同佢打牌..咁咪一路同佢打&一路玩大富翁lor~
大富翁 輸鬼左 呀杜win 送佢地走.....
|
| 刊登時間︰2005-07-16 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 14 日 星期四 |
 | |
|
救命~!! |
|
今朝係屋企睇電視,d卡通都ok ar~~
食完晏又係度睇la~點知呀杜,湘打比我問我出唔出吉島,咁我咪出lor~
我地三個行到攰又去左m記食野...食完我同呀33又去左buy黑加侖子
味ge伏特黎飲5.2酒精,我地三個猜包剪x輸個個飲...呀杜飲得最多,呀湘最少..
跟住我唔知聽邊個講又去左田景...今次仲要買兩支新/生?力...抽哂筋咁~!!咦~!!d新/
生?力好難飲呀..!!!!!!! 救命~!!
呀杜塊好紅呀~!!呀湘就冇琴日咁紅~!!我就冇乜.....
搭西鐵個陣我已經好似有d雲雲地咁ga la...落到去我仲要追車~!!陰公呀~!!最衰都係
個38湘,成日諗住飲酒~!!好彩我仲未死得啫......!!
但係我返到屋企又冇乜野la bor~~ka~**
|
| 刊登時間︰2005-07-14 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 83 | »
|