| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 6 月 11 日 星期六 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2005-06-11 10:19 PM |
| 2005 年 6 月 10 日 星期五 |
 | |
|
食.. |
|
由於我好耐冇開腦ge關係....
所以今日ge日記由星期三個日講起....
星期五

今日有乜發生過我唔係好記得tim~~><
淨係記得:
小息個陣呀湘比呀李生踩左腳,之後呀湘就撞到呀杜,呀杜就由C班尾窗抱我抱到去D班中窗先停到~!!
(即係話最終受害者係我LOR~!!)
lunch~~去左睇last一場ge k台,結果都係台主win左~~佢今次都係唱校長ge歌(叫唔知乜乜陷阱)佢仲要係睇貓紙!!
放學同呀湘,呀杜去左盈鋒食碗仔翅,d碗仔翅好食過seven個d超多呀~!!
我地食完無無聊聊咁坐底左...冇耐我地又起身玩過,就係--燈燈燈(木凳),用最短時間買最多野~~(時間5分鐘)
呀杜win,跟住我地又係個[[食]]字~!!!!!
p.s.我發覺我呢今個星期差唔多係日日都會食一次粽ga係...
粽
|
| 刊登時間︰2005-06-10 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
很痛ma...?? |
|
星期四
lunch~~c完last ge午間音樂會重播就去左hall到...
點知,薯仔殺波殺左落呀杜個嘴ge左上角度呀~!!(波係指羽毛球)
呀杜痛到(錶)眼水呀!![冇錯係錶唔係留~!!呢句係佢自己講ge~!!]
跟就衝左返班房lu~~(我當然有跟去la~~安慰佢ma~~)
佢猛係度好痛!!好痛!!好痛!!(講[好痛!!]呢句唔會少過十次~!!)

咁我都feel到佢真係好痛ge,因為用手摸落去被波殺到個塊肉係特別(鞋)ga~~
真係慘喇~!!
放左學之後,我同呀屎,呀湘去呀杜個邊逛,順便拎杜媽包ge粽~HO
跟住去左seve食我人生第一次食ge碗仔翅~!!ok gum la~~
|
| 刊登時間︰2005-06-10 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 83 | »
|