| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 6 月 10 日 星期五 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2005-06-10 09:29 PM |
| 2005 年 6 月 3 日 星期五 |
 | |
|
抽哂筋... |
|
今日第一堂History...校長,袁副校,and唔知乜ar sir~~來睇我地上堂!!
仲要係三個都坐我隔離條行bor~~
幾經辛苦呢堂終於過去......
lunch~去左睇k台第3場,正爆!!
Ivy ok la~~
3mm唱十八變~好彩冇爆玻璃,!!
大B唱得好聽呀~~
台主~唱 一生中最愛 ,引起全場哄動,將今日ge k台推至高潮!!仲負送六個飛吻~!!
放學我同呀屎,呀瑤搭西鐵去到荃灣西,先再搭返返黎。
我返到屋企超攰,超想訓呀~!!

p.s.lunch mis dai同我地講話校長想睇多我地同上堂一次wor∼一次都已經抽哂筋ga la!e+仲要
睇多次tim∼??!

難道∼校長愛上我班了∼??!

|
| 刊登時間︰2005-06-03 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 6 月 1 日 星期三 |
 | |
|
英雄救美∼超唔抵!! |
|

今朝到呀屎打電話向我求救la~~ho
因為呀屎冇帶體溫紙ar~!!so要我落去接佢lor~
但係呀~~我落到去林仔ar,葉太又係度,搞到我出唔到去呀!!
咁我諗住係前門比la~~但係又有prefect喎~!!
咁我咪上去搵呀杜佢地諗計仔lor~~
點鬼知比呀湘諗到條"屎x"wor~~
就係將呢個重任交比呀屎條仔(司腳雞)喇~!!
嘩~!!司腳雞一聽完我地講拎埋體溫計紙就跑左落去la~!!勁~!!

呀屎
司腳雞
呀湘今次果然有用呀下....
咁放學la~~四人排球,呀湘佢地本來win ga~~
但係呀,呀龍佢又幫住哂chole,ziki班人wor~~
又將湘d分計落chole度wor~!!!
|
| 刊登時間︰2005-06-01 08:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | »
|