| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 1 日 星期一 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2005-08-01 09:41 PM |
|
呀湘家-三日兩夜の旅(2) |
|
staturday我 9 點幾又比呀屎嘈醒左..
訓得個幾個鐘又要起身好慘呀~!!我..
咁我咪同呀屎去刷牙lor~~
跟住我地嘗試叫過湘儀..不過叫佢唔醒..
我同呀屎係度睇卡通,,睇到 11點幾,
我同呀屎去叮燒賣食..點知發生左d瘀野~!!
不過最後都有得食..
1 點幾我地諗住去買lunch食,點知呀李打黎,,變左我地去籃地,一去到冇乜野ga~不過佢隻狗醒左係度"廢"bor~!!好惡
呀佢隻狗~!!我唔鍾意佢隻狗呀~!!跟住呀李落左黎,佢個頭染得ok ga~!!跟住比左一大袋d美白呀,防曬d野呀湘bor~
佢呀媽比ge..
跟住去兆康買野返屋企食...
食完我地落去租鬼片睇,,仲叫多左個人黎睇...
頭個兩隻睇唔夠1/4就轉...
到第三隻,個人走左...我地終於睇晒成隻..
不過有兩個人好煩係度哎lor~~!!
到第三隻,個人走左...我地終於睇晒成隻..
不過有兩個人好煩係度哎lor~~!!
睇完我地諗煮麵食..點知變左落街買麵食..
跟住玩追女仔game...玩到1 點幾個陣我同呀屎去綠菜食......
跟住繼續玩...玩到3點我去訓la..佢地繼續玩。
|
| 刊登時間︰2005-08-01 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 31 日 星期日 |
 | |
|
呀湘家-三日兩夜の旅(1) |
|
friday去到我同呀湘煮飯食sin la~~
跟住我地玩下腦,,我就去左沖涼la..
跟住佢沖la..到左11點幾呀湘落去呀屎..
得我自己係間房度,,><<好彩呀李同我傾je..
佢地返黎 la...我地add人玩,我地玩殘左個人呀~!!
好好玩呀~!!跟住我話眼訓要訓教教豬bor,咁我咪去呀君張床度訓lor~點知又比個兩條友嘈醒左~!!
咁我又同佢地玩左陣,我幾經辛苦蟻到呀屎同我訓,,呀湘就自己睇卡通..
我以為有教好訓喇..點知呀屎開緊mp3,,又玩電話,玩玩下冇電la,,咁佢就扲呀湘屋企個電話 li 同人傾la...傾傾下佢起
身玩電腦啵~~
我以為有教好訓喇..點知呀屎開緊mp3,,又玩電話,玩玩下冇電la,,咁
佢就扲呀湘屋企個電話 li 同人傾la...傾傾下佢起身玩電腦啵~~
點知傾左陣又冇電,咁呀屎就用我個個傾la~
佢傾天光...係咁我就奉獻左180分鐘出黎la,
我就有教好訓喇~!!
|
| 刊登時間︰2005-07-31 10:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 83 | »
|