| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 16 日 星期二 |
 | |
|
走lu~!! |
|

今日呀姨派我去同何敏儀睇戲啵..佢竟然話想睇甲蟲車(甲車蟲順口d∼!!)但係最後都係聽我講睇V仔ga∼!!Ho∼!!好睇呀∼∼好好笑∼!!咁呀姨就同呀媽行街...我地返到li佢地都未,9個字後扲住勁多野返黎∼呢樣唔奇∼!!奇就奇在我呀媽竟然買化妝品啵,仲唔係平tim wor∼!!嚇到我眼斬斬∼!!到了晚上dinner的時候..佢咋咋林食完又繼續玩..終於8點佢走喇∼!!
|
| 刊登時間︰2005-08-16 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 15 日 星期一 |
 | |
|
表妹~今日快樂呀~!! |
|
今日我2點開腦同佢玩大富翁..跟住冇耐呀湘又 li 左喇~~咁我地又玩....
咁到5點幾la~~我地食蛋糕,今日表妹生日呀~!!今日快樂呀~!!
咁後尾呀媽叫呀湘係度食埋飯先走啵~咁佢就打比呀姨問得唔得喇~~
最後~係我搞掂左架~!!kaka~**
咁我又送佢去搭車喇...
點知我比佢玩...>><
|
| 刊登時間︰2005-08-15 08:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 14 日 星期日 |
 | |
|
粉碎了的~last happy day |
|
今日同呀杜去圖書館...借書做book report...跟住呀湘又黎埋......係圖書館入面杜麗瑩對我做左兩件非常唔應該做既野~!!咁我地搞到3點幾我地就行街喇~~呀杜買左個袋...咁我地又食野喇...咁食完la~~係我行行下ge時候..呀媽打比我叫我返屋企~!!原來Ho Man Yee黎左...咁就cut左我線∼!!我哎都冇用∼!!我喊左兩滴眼淚出黎呀∼!!咁呀∼明明話聽日佢生日先過黎ga ma∼!!咁我今日仲諗住呀今日係我last ge happy day li ga ma∼!!咁依傢點啫∼!!?咦∼!!>><咁呀湘陪我返屋企..整個咩喇∼!!咁正完我就送呀湘去搭車..點知後尾佢打比我話佢落錯車啵∼!!Ho∼∼
p.s今日見到呀杜個新look..ok呀∼!!好少女呀∼!!kawaii呢∼!!
|
| 刊登時間︰2005-08-14 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 83 | »
|