wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 24
累積人氣: 4212
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天

 幾好的~

如果考試不及格,實在是不能夠怪我們啊!

因為一年只有365天。

原因如下:

1。禮拜天
一年裡面有52天的禮拜天,扣除那些休息的天數,平均起來,一年只剩下313天。

2。暑假
在一年內,大約有50天的天氣非常熱,而導致無法唸書,因此,一年平均起來,只剩下263天。

3。每天8小時的睡眠時間
佔了一年的30天,平均起來,一年只剩下141天。

4。每天1小時的遊戲時間
佔了一年的15天,平均起來,一年只剩下126天。

5。每天2小時的吃飯及吃零食的時間
佔了一年的30天,平均起來,一年只剩下96天。

6。每天花了1小時的時間溝通
佔了一年的15天,平均起來,一年只剩下81天。

7。考試及測驗至少佔了一年的35天,所以平均起來,一年只剩下46天。

8。另外,包括了其他節日的假日,就佔了一年的40天,平均起來一年只剩下6天。

9。預估一年生病3天,平均起來,一年只剩下3天。

10。去看電影或是有一些活動,佔了一年的2天,平均起來,一年只剩下1天。

11。而這1天,就是我們自己的生日................

試問,這麼完全沒有時間可以唸書 ,學生在考試又怎麼能夠及格呢?

所以啊,身為學生,考試不及格是有原因的...( 同學們真的辛苦了 )

 刊登時間︰2005-10-06 09:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天

 白日夢之戀*

今朝rp個陣d head p ar p ar~入哂黎check學服勁誇咁~~

今日d堂部都悶得要死~~!!勁想瞓lor係~!!

到左maths係quiz ge其間我終於係瞓左架~~

冇計~~真係頂唔到啦~!!

跟住同呀提子傾左好多野下...原來佢都唔like讀書&返學個d咁~~

我自己就係度係咁發白日夢~都諗左好多野下~~

真係人有好多野都唔係自己想做ge..但係人係為左得到某樣野先去做自己唔想做ge野~~搞到好似每樣野都唔係自願好開心,好enjoy咁去做...做乜都覺得冇哂意思咁~!!何苦呢~??

好似讀書咁~我真係唔係咁鐘意/去讀~~但係我知~學呀媽話齋:(你依傢唔讀書有咩用呀~??!返鄉下耕田囉~!!)政府亦提供左九年ge免費教育~~我知我應該覺得開心先岩~!!因為有人想有呢d ge提供...但又冇......但係我真係唔鐘意去做一d我唔鐘意去做ge野~~好辛苦囉真係~!!

我唔係冇試過努力咁去溫而係次次我想溫ge時侯梗係會有d藉口比自己~~當然你可以話我懶啦~~亦有人問我:(點解你唔試下去溫呢~??)我知你地係為我好~關心我先會咁~~[唔識我ge話根本唔會理我呢d野~!!]

我仲同提子講:(其實如果得ge話我想讀完Form3就唔讀..橫掂Form5個會考點都衰硬...咁不如唔好o徙左個2年時間..去做d自己鍾意ge野...)

需然我知自己咁諗可能係唔岩...但係我講左出黎都開心d呀~!!我亦知我冇乜可能可以做到我諗ge野~~但我真係諗下都開心lor~~

放學~我同呀屎呀一8同左可可,呀蓮佢地去書軒..去到覺得好開心架我~~呀蓮help我借左本Paradise Kiss..thx~

 刊登時間︰2005-10-05 07:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 10 月 3 日  星期一 晴天

 = - =''

今日同呀湘.呀屎.呀杜..一齊返呀~~好耐冇試過啦~~(今日我唔舒服~!!)

好啦~~返到去我又係 係度努力努力...

跟住今日係班度咩呀ma~咁d fan又開到鬼咁細喎~!!咁我想同呀sir講個陣呀die又黎到啦啵..咁我咪問呀die囉~~

我:可唔可以開大d風扇呀,實程真係好熱呀~!!

呀die:你話好熱~?想開大d個風扇~係咪~??!

我:唔唔..

呀die:你話熱想開風扇咁你剝左冷3先喇~~

我:.....(極之無奈地坐低左lor~!!)(超~!!剝lor~!!...傢下我剝囉~~)

我剝左之後..又咪係咁死熱~!!我掹係度話熱...呀提子叫我問多次...我就同呀提子講:我先唔制呀~!!頭先佢要我剝左件冷3佢...咁依傢我仲問的話..佢又要我剝咁點算呀~!!?我冇野剝得架啦~!!我唔問喇~!!

then..呀die走左之後..芷tung叫呀gap城開大d fan wor~so...咁就開大左啦~~!!>w<yeahyeah~!!

recees完上is..遲左5mins放~~><

跟住我同呀瑤去buy 飯食..

食完...唔知y我落左睇..呀湘..呀杜..呀李猜波..勁熱囉係~!!我自己一個係度玩水~~

then..好似呀杜定唔知呀湘打左過去嘉chi呀~~

so..我同呀湘又上去哎..比呀杜同呀李2個38笑lor~~

我同呀湘哎極都冇人show我地..then呀湘話要過去汁喎..

咁我咪陪佢囉..個八婆呀跑得鬼咁快..如果我唔捉住佢呀...我怕我會斷氣呀~!!

好彩..都搵得到...

返去個陣32妹又係發哂癲咁跑...真係冇佢咁好氣呀~!!

跟住上geog~返到去又係勁熱囉~!!

伊俐冇啦啦問我有冇睇 sun monday wor~我話冇..跟住佢話今期個封面好靚~!!跟住我就問佢借左黎睇啦..

跟住呀蕉黎到話要上geog room度上...我就話..不如係度上啦..好熱呀~!!(順便可以睇下monday ma~~)

跟住呀蕉就問呢間房有冇人要...唔知乜水答左佢啦...

then..我地就係番班度上..真係好~!!

呀提子冇bring書喎..咁我就比左佢...佢有咩都help我hi左...

我就係度睇monday~~有好多次呀蕉行到黎我都唔知lor~~!!

不過好在..佢冇理我../睇唔到~~

eng啦..調位..同呀may坐...上上下無啦啦...有人sd sms黎...我都估到係張單ga la~

嘩~!!一睇到真係想死左佢好過...我sd左6個唔同台ge msg je~冇理由貴成一半零1蚊架~!!

十成十我今個月爆左喇~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!煲雞呀~!!!!我都未爆過ge~傢下一爆仲要爆咁多tim~!!!

睇黎呢排d lunch~將不會太好過了~~唉~~鬼叫自己係屋企又掹拿住係咁煲咩~!!!!!!??

then...放學呀湘陪我上去補默~thx~!!

可以唔去ge~不過要抄多20次lor~!!你都傻ge~!!抄多20次喎~~不如我去補默算啦...

ms mak真係好好人係度教我點拼hydrogencarbonate indicator...

then..默啦..默到hi個度我想唔默但係ms mak同呀湘掹係度提我..

last..我成功左∼!!不枉我抄左咁多次啦∼!!

跟住去搵呀屎.呀瑤.呀杜.呀李..佢地....佢地係度猜波..

我同呀瑤係度傾下計咁..都唔錯唔錯∼∼

4點就走啦∼∼∼

p.s頭先呀媽冇lala同我講今個星期6你去轉卡打啦∼∼(我心諗佢冇理由知我爆左架∼??!)跟住呀媽又話你成日都晒鬼曬d mins & $..then..我就同呀媽講..不如我轉people ba la∼!!呀媽又冇答我喎∼!!

 刊登時間︰2005-10-03 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]