wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 28
累積人氣: 4216
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 17 日  星期一 晴天

 死''令妹''~!!!!!!!!!

今日我同呀湘佢地返啦~~咁我好早去到..咁我又出返站..咁我就行左去呀屎樓下啦..咁我又唔見佢喎~~打比佢又唔聽wor~去鬼左出前一丁麻牛麵...= ^ +, 咁我上返去..一轉頭個時又見到佢地啦~~

今日返學我cut左呀某某線...好似係第一次cut佢~~

我見唔到呀某某某tim~!!!!!!>?<

lunch..班中聽聞又爆發了一場戰爭..凳都''斜''埋~~  o 0 o

今日都冇乜點..上maths個陣比呀sir叫左答問題...好彩呀may佢提我ja~!!

上hist..呀戴開哂窗同fan..先知未''山''冷氣...

放學見到呀杜拿左d中吏..好心地説了句''一帆風順''就成了一號[姑哩]....>,+

then..呀湘出現成了二號[姑哩]...

我和呀屎呀瑤放學去...

我又知左一樣野...

我去到某站爭d拉左呀屎落車...不過都係冇落到...

咁呀屎陪我落去等車個陣..就start to rain la~

咁返都去街市個度...個呀婆就諗住開左umberlla sin出去la~

咁呀婆開左一邊門la..點知佢把''姐''cake住左~~出唔到..咁佢後面有2個''令妹''啦..呀婆整左2,3秒左右..佢後面左邊個個''令妹''就係度冷串咁話:喂呀~!!!!!!!!!你借開d啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

個呀婆勁唔好意思囉~呀婆咪為有一路笑lor...

咁出到去啦~~呀婆冇lala~調轉身行啦..頭先話呀婆個個''令妹''又係度[[嘖]]..呀婆又係一路行一路笑住...

個''令妹''真係好唔掂囉~!!!!!!!!!!!!!!!呀婆你都話~~!!!??你冇家教架你~!!??????呀婆傢下又唔係打你,話你,整親你,鬧你~!!!只不過係把''姐''cake''住左行唔到先阻住姐~!!你洗唔洗咁黎話呀婆阿~!!下~??!呀婆踩親你條尾咩~!!!!??真係呀~!!咁都有ge~!!!?

行行下先知原來個''令妹''係同我住同一層...踢住對拖咁..行路又扮鬼哂野咁喎~!!彈開d啦你~!!!!好黑我曾呀你~!!呀婆都話~!!

 刊登時間︰2005-10-17 07:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天

 boy or girl..??

今日去左呀湘度溫maths..但係都係冇乜點去溫....

then....落左去買禮物比芷tung~幾得意ga~

跟住同呀湘係度傾...佢好似有好多野想同我講咁喎~haha~~!!

講講下..我同佢講..不如我地結婚la~還掂我地個星座又''甲''wor~點知比佢阻止左囉可惜~~~不過呀湘話:如果你係男仔我會鍾意你ga~~

haha~開心死啦~~~~~

可惜我唔係男仔啦~~~ha~

 刊登時間︰2005-10-15 07:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 10 月 14 日  星期五 晴天

 a..

..

好早啦~咁就同左呀可同May返啦~~

7點30返到去啦~ha~好早~~~~

************

lunch...同呀杜出左去買野食咁啦~

咁呀杜哎完..我哎啦...咁我比左張廿錢佢.佢找返一個10蚊一個5蚊一個1蚊二個2蚊比我...

我初初唔知架..後尾呀杜問我你張單呢...咁我就入返去問啦~~個呀e話有就有..我呢度冇喎...一陣佢扲出黎個時你扲埋就得架啦...咁我就係出面等啦~~呀細又黎左啵~咁呀杜個咩黎左啦...我就入去哎過...

(個下我先知原來個呀e頭先根本唔知我講咩~~maybe佢以為我講唱錢..= 0 =)

呀杜話等埋呀細就走~~點知我快過呀細...呀細之前話會等我..so我係度等埋呀細~!!

咁我地返去啦~~冇lala~呀細係度哎''媽咪''wor~咁我以為佢發神經啦~~點知原來真係呀細媽~~>?<''

咁我就自己一個行返去啦~~

**********

放學都係咁啦~~

**********

今天特別鳴謝~!!!!!!!!!

呀瑤*呀杜*呀May*

thx x 10000000000

 刊登時間︰2005-10-14 07:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]