|
今日我早左出門口啵~~咁我就搭15分架ga la~去左田景搵呀杜..
我地上左架610...big big big.......
咁今日係pth ar ma~咁琴晚又冇溫到wor~不過算啦..
咁我一時好掛住呀豬.想打比呀豬喎唔知點解..
咁我就自己返左班房打啦...我打過去啦...點知佢訓緊呀~~*^*
算啦~~不過我傾過之後好好好開心呀真係~!!!!!!!!!!!!!!
比d人話我on x lor~~又要問wor~~真係呀.>??
then..test...
test完之後hi都唔hi下囉我~~
跟住個d堂又鬼咁悶wor~~
then...又hapi返lu~~
he整包啦...點知比ms wen點左...d包唔食得..
咁返到去啦...見到個書包係地下呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!a~!!!!!!!!!!!!!!!!!!都唔知邊個bs整架~!!!!!!!!??><<>><><<><<
咁呀j mi比左個d唔食得ge包比bs38(ms smile)bs38仲要話very good~!!!!鬼唔望你今晚肚痛呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!
then.我同呀杜去搵呀湘...我地一時講起睇戲...點知真係走左去睇~~
我地睇怪誕屍新娘...不錯的..全場有2個友仔哎過~!!仲要係2次tim~!!
邊2個~心照la~~


then..同呀屎呀瑤..c雞走..
去到tm..出站個陣..呀屎又搵唔到8達通...最後都係家燕媽媽搵返~~
開始明白自己真係有能力做的~~~ |