| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 11 日 星期日 |
 | |
|
睇戲.. |
|
今日本來諗住係屋企hea左佢..
但係2點幾呀屎打黎問我去唔去睇戲...咁我地就周違call人...
到last..
得施雞一個...
**********
好啦..呀屎一見到我淨係話可愛,><halo都唔講句...
咁我就陪呀屎還左書先...
跟住我地搞掂左d $$...就等施雞啦...
嘩~!!個施雞佢竟然岩岩趕到..早d都唔得ge~??
我發覺d人真係好鬼死鍾意睇人學生証張相架姐~!!仲要一路睇一路姦笑...= 0 <
我地好魚呀~!!入錯左咩呀~!!其實我懷疑check飛個個人係知架~!!不過佢八掛想睇我地張學生相lor~!!
**********
呀屎坐中間...咁佢睇睇下又(唉)下落我個暑..點解佢唔(唉)落另一邊呢~??!
呀另1邊呀~你唔好打我喎..係呀屎自願(唉)落我度ga~~唔關我事ga~!!
我地睇人細鬼壞...好悶呀~!!都唔係好好睇~!!仲有d無聊~!!
**********
走個時呀屎本來話兜我個邊ga~不過ceci ma吹呀屎返去啵~
咁呀施雞呆哂咁望住我問:咁我點呀~??
你唔好咁望住我..我知你想點ge∼
咁我就話啦:唔..施雞你同呀屎一齊搭個邊啦..
跟住佢地就走左啦...
**********
p.s今日ivy生日呀∼!!Happy brithday∼!!
|
| 刊登時間︰2005-09-11 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 10 日 星期六 |
 | |
|
Happy Brithday~!! |
|
周sir~生日快樂呀~!!
|
| 刊登時間︰2005-09-10 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 9 日 星期五 |
 | |
|
都幾慘... |
|
今日上去搵阿葉啦...
我已經好努力ga la~!!點知我都係失敗架~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好彩呀杜係度..so,阿葉叫佢teach me lor~
so..變左如果星期一唔得先抄......
老豆呀~呀媽呀~!!!!!!!!!!!!!!!
點解要改個咁難讀既名比我呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????
中文又係..英文拼音又係~!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁我個英文名我冇野好講啦..係我自己衰....唉~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
到左英文堂...冇kiss到~~真係好~不枉我琴晚冇溫到~!!
wakakaka~**
不過變左玩game~o my god~!!
我第一次衰左...
第二次終於成功啦~!!hahahaha~!!
but..last我個組都係輸左ga~有10個人..我地組得3個冇事咋~!!
其他人喇哂野lor~!!
放學陪完呀李..
係我陪呀李ge其間我係正整隻手指ga~!!好痛嘩~!!
我地就返去搵呀杜.呀湘佢地啦...
個532呀喝左兩杯許留山......
哇哇哇..呀杜扲眼鏡啦......好ziki feel ar~!!
跟住我地個個都係度check下...呀屎係正常到唔正常ga~(唔係我講ga,係個個人講ga~)
我同呀湘就差不多..我125.湘100
好啦...返龜啦....
呀湘同呀屎陪我啵~thx~!!
|
| 刊登時間︰2005-09-09 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 83 | »
|