wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 21
累積人氣: 4209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 6 日  星期二 晴天

 Happy Day~

今日唔記我得帶8達通..

咁呀湘帶左2個10蚊比我lor~

第一堂上CL..個呀sir傻傻地..

咁要打d野咁啦嘛..咁我打完係度hea緊啦...

嘩~!!嚇到我呀~!! 佢無端端係我後面講: 非常好~!!非常~!!(佢仲要係高舉大拇指~)

跟住我又發出左d唔知乜ge語言..>0<

跟住佢又話:唔洗驚~!!唔洗驚~!!(佢今次對手係好似拍烏蠅咁thing li thing 去ga~)

真係有d問題lor佢~不過都好過惡個d~!!

跟住就係red house ge會員大會啦..

都幾無聊下~

咁我返到去啦..成班友仔係度玩..

咁我緊係睇埋本comics ga la~

點叉知班友呀~!!整到我兩次呀~!!

跟住我地去撰club la~我地今次係成功左ga~!!wahahaha~!!

跟住又係hea~

好啦..我地食lunch la~

lunch完..

我地3堂pe..我地同呀杜佢地上..

個老陳呀~!!好煩呀佢~!!(老陳唔你係姓陳..係姓張ga~)

咁跟住就係我舉手ge時候啦..haha

跟住我地都係係度傾下咁..都幾happy ga~!!

放學我地又係咁笑法...

跟住為了布答呀湘同呀屎成日陪我..

  我就請佢地食ice-cream la~

          mak dong個2個人都好好笑ga~~

p.s雖然今日我黑仔左d~!!但都好開心~!!

pp.s今日我用$20.1搭車呀~!!

ppp.s今日ge日記第2次...

 刊登時間︰2005-09-06 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 9 月 5 日  星期一 晴天

 唔唔..

唉~好耐冇打記啦..(其實幾日姐都係..)

唔係我唔想打ge..只不過係有d野我唔想咁多人知lor~(知個d人唔好同人講呀~!!)

同埋我琴晚唔知點解上唔到喎..咁我諗住用番之前個個啦..

點知shop埋啵~!!運吉的~~

好啦..講返今日先..

今朝唔知呀邊個遲左d bor~

呀杜到左..我地都未到...

根住勁逼呀~!!!!!!!!!

根住reading個時..呀老戴竟然唔比我地睇英文報紙喎~!!

(喇野啦~)

(人地呀八婆may特登買份南華返黎ga ma~!!)

超~!!

Maths個時我咪問呀sir係咪唔睇得lor~!!呀sir話要問下...= 0 =

lunch la~陪呀湘去買pe 3...

咁我地同呀杜.呀錦一齊食啦...

放學都係咁上下啦...唔唔..

特別鳴謝~ 

        今朝早餐提供:〔[呀杜〕]

 刊登時間︰2005-09-05 06:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天

 開學....

今朝同呀屎.湘.杜.瑤.李.一齊返學啦...

途中有一點兒意外發生了~ = 0 =

嘩~!!今朝早會呀~鬼咁叉曬呀~!!呀校長又鬼咁興奮咁猛講野喎~!!

上次個陣卓衡仔真係抵死~!!玩啦拿~!!?

個prefect好明顯今日第一次話人喇~!!哈哈~!!/\/\''

今年謝sir做班主任..已經...唉~!!幣就幣在個副班主任都同上年一樣係老戴~!!

本來係我地自己簡位ga ma~!!我同呀瑤坐緊ga ma~!!

比呀老戴搞左搞又要調位喎~!!抽筋呀~!!

一男一女咁..玩咩~??

好在我地班女仔多過男仔2個咁大把....

so..我同呀何玉婷係冇事架~!!我同返可可坐呀~!!都好~!!

wakakaka..

到左..撰呀A,B,C,D,ge時侯..

又咪係我地班友玩哂.呀瑤又真係慘左d ge~!好在後尾都冇事..但死罪可免,活罪難逃啵~!!

係咁呀瑤就變左個文事仔啦...

跟住入hall la~!!勁悶,勁長呀~!!

放學經過一場沙莫戰翼後..終於返到屋企啦...

但係唔知點解冇lunch食...

到左3點3tea先食我ge lunch...><

 刊登時間︰2005-09-01 08:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]