| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 15 日 星期日 |
 | |
|
被世界遺下~~ |
|
今朝一起身...pa2ma2已經出左去....
佢地去左食團年飯~~得番我一個~~
咁我刷牙啦...點知刷刷下~差唔多刷完個時電話響~~
我以為係個d呀e..本來諗住唔聽ga la`但係都係聽左...
點知係呀杜啵~~咁早起身ge..??(今日我好早起左身咖啦~未到10點起左啦~)
呀杜問我同唔同佢地去...我諗住洗頭個時...發覺冇8達通~咁我叫呀杜等等啦...
咁我去搵啦~~點知搵唔到呀~!!!!!!我肯定係梅梅特登帶走我張8達通ga~!!!!!
梅梅她是有心不讓我出門口..要我做看門口的狗~!!
怎會這樣的啊~~??!
|
| 刊登時間︰2006-01-15 12:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 13 日 星期五 |
 | |
|
好開心ga者* |
|
HOHO*今日終於都考完試啦~!!!!!!!!
今日考maths+mc...maths有13題我有17題冇做~~(大家唔洗出奇~~)
呀杜~唔洗唔開心架!!盡左力咪得囉~!!個結果唔緊要咖.知ma~??
小杜麗~乖啦~姐姐鍚返*綴 卜*
跟住呀杜.屎.瑤就陪同同呀湘整負離子*
呀瑤同呀屎返呀屎屋企先..
呀杜同呀呀湘返黎我度先...
咁係西鐵站度丫Ann冇啦啦打比我啵..咁我落到去等k76個時仲同緊丫Ann傾ga ma~!!
呀湘同呀杜2個38係度打我呀~!!仲逼走我tim ar~!!陰公~!!...鳴
好彩~我都上到車~上到車佢地扯我d hair tim ar~!!
係呢個時候~我傾完啦~!!
豈有此理啊~!!係我同丫Ann談天說地9分鐘入面你2條友仔就係咁弱待我~!!你2個阿~!!
跟住我地返屋企食lunch..跟住問偉偉扲$$...就落左去啦...
好多人呀..等左好耐呀..
gap城你做咩弱待kitty呀~!!??
仲鬼咁早同我送我個女走..??
我剪完就到呀湘啦..剪到好短啦今次~he*
跟住呀杜上黎扲返個袋就走啦~
|
| 刊登時間︰2006-01-14 03:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 6 日 星期五 |
 | |
|
冇 |
|
呢幾日開始左exam...想死般...
日日返到黎食完飯就鬼咁眼訓...so訓左...日日如是...
今日考中文&Pth中文d文答得2.3分...真係~好彩琴日我都係走左去覺覺豬溫得戈一陣..
如果唔係真係辛苦死我~~
到Pth..聽個度..佢第一次聽唔切..第2次佢響鍾∼!!乜都聽唔到啦∼!!
跟住本黎同呀瑤等埋呀屎先去買野架...不過後尾都係同呀瑤去左先...
我同呀瑤去到見到麥可同牙lin啵...撞正tim..點我就同呀瑤等可可走左先買啦..
跟住呢..呀瑤去搵gap城..我去等屎小姐囉~~~~~~~~~
跟住返到屋企整野比自己食..真係好食架者∼!!
跟住又同亞mama落左去睇e生...又睇...
今次e生問我打5打針..我唔打..(又係氣管敏感。琴晚食左個橙gei ma~)
今次240..加埋加埋我都睇左840左右啦∼!!
my God!!
亞ma∼你想洗錢的話...直接給我好了~~
跟住係度睇下碟咁啦..跟住就包禮物啦~~發覺自己鍾意左包禮物啊!!
跟住就開我那親愛的電腦仔玩啦諗住...點知佢上唔到網呀∼!!!!!
點解會咁架∼??!oh no∼
跟住我又打電話去問咩事啦...跟住整完一大輪野..過左1粒鍾就得返啦..
不過上返網既代價係俾佢整慢我部腦既速度∼!!
|
| 刊登時間︰2006-01-06 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 83 | »
|