wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 41
累積人氣: 4229
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 1 日  星期日 晴天

 HaPpy New Year~!!

尋晚同呀屎.呀湘出左去睇 ~ 情義我心知~

都ok的```ho*

跟住我地係架車度過左05~!!ka*

好開心呀~!!!!!

05年咁就過左啦~!!過左既就唔好再理啦`展望06吧~!!

好啦..講返今日先~食完晏..落左去打針~~今日枝有d痛~~><

跟住就去左呀湘度溫豬啦~~溫左陣..呀湘d屋企人黎啦~~好熱鬧.好開心~!!

 刊登時間︰2006-01-01 06:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天

 打針~

琴日已經食晒d藥..不過我唔肯去睇e生..

今日終於又比亞ma逼左去睇~~亞ma話我成晚都係度咳...

今日睇呀趙..

呀趙問我有咩病..我答佢我冇病...thenthenthenthen..亞ma係度話我咳個d..

跟住呀趙話我係氣管敏感..再遲d睇既話可能變肺炎~~(咁大件事ge..??)

跟住我就同呀趙講d藥唔好咁大粒...呀趙話大粒個粒係胃藥..

我又問我個囿都冇事點解要食胃藥...呀趙答我保護我個胃..

跟住呀趙問我想唔想打針..我話:打呀~!!!!!!!!!!!!(我等打針等左好耐啦~!!)

then..扲藥..d藥真係細左呀~!!>w<..gd!!

聽日要返去打多針..>0<\/

 刊登時間︰2005-12-31 07:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2005 年 12 月 29 日  星期四 晴天

 吳國君你想點呀

好想好想安心咁喊出黎.....但係喊又有咩用??點解想喊都要諗咁多野..??喊真係好丟架咩..??點解唔俾自己喊..??點解喎..??點解喊都要問點解者..!??喊gei ma~諗到咁深做咩喎...吳國君呀~!!你想喊咪喊囉~!!你想點牙~!!?

但係我真係覺得丟架啦~點解我乜都要喊姐..??我喊又可以點...唔通我流幾滴眼淚個世界就會變..??!

 刊登時間︰2005-12-29 09:11 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]