| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 8 日 星期三 |
 | |
|
薯仔生日@38婦女節 |
|
今日38婦女節..薯仔生日~~生日快樂啊~!!
lunch~返到去..head p搵green warden汁垃圾..>?<
邊個食咖個d碗仔翅~!!?唔好比我知呀..!!
個死人廖wing shan乞人憎到爆啊~!!
跟住maths.quiz..我搵計算機啦~點知我搵極都搵唔到~!!
點好..??呀杜咖~!!!!!!!!!!
我就係咁搵係咁搵~!!個quiz唔夠時間做~~唔合格....
但係我都係搵唔到~!!依傢點好..??
as..同呀屎+呀瑤...
返到家冇耐...亞ma返左黎...
話說今日佢同呀e去花展...佢同呀e都發花 癲~!!買左好多乾花返黎...d草都有一顆~
搞到我依傢成日''乞次''~~
p.s...green warden真係一d都唔好啊~!!
|
| 刊登時間︰2006-03-08 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 5 日 星期日 |
 | |
|
唱k~ |
|
今日去左唱k..be coz快到c 0妹生日~~
有..屎..杜.湘.瑤.我~~
唱完返去..打麻雀..
今日好勁勁丫``我~!!55...嬴左呀湘8蚊~
跟住又輸左d比winie同呀屎~
我仲有5蚊淨~!!好野~!!
p.s..今日唱完個時..出去..撞到個fd~~~~then就~~5(想知可問本人我咖~!!)
|
| 刊登時間︰2006-03-05 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 83 | »
|