wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 5
累積人氣: 4248
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天

 10+1+5

10 + 1 + 5 遊戲玩法:::: *
10:  請列出10樣最想做的
       事 [ 短期///長期均可]*
+ 1 :被點名人士除了要回答別人
       的問題,還要在最後出多1條問題,,
+ 5 :再加5個朋友仔,順道去他
       們的Xanga留言,告訴他們被點名了,,

願望===)*
1- d$$快d快d又有番~!!

2- 我既所有分數向上升``

3- 六合彩今年到我中頭獎~!!!!!!!!!!!!!!>w<''

4- 同fd仔唔好成日都有dd野就咩~

5- [[合家平安~!!]]

6- 豬仔快d搵返個ar ba比我囉~!!

7- 老豆買馬仔贏多d~~/ \ / \`

 

8- 改下自己d死人臭脾氣~!!

9- 唔洗日日6點4咁早起身.......

10- 係今年入面我要去飲我d親戚既喜酒咖``上年1次都冇~~你地班人今年仲唔結等幾時呀~??!

QUEST10N===)*
11- 你心目中的天堂是怎樣的?!>00<"

個個都識飛..仲識法術`乜都變到出黎~!!

12- 呢一刻你都掛住邊個呀?!!

屎&湘..

13- 你認為人之所以來到這個世界是為了什麼```為什麼`!?!!

為左ar ba+ar ma~

14- 你覺得日出令d定日落令d?!WHY``?!

日落~好橙`好靚~~~


15- 如果太樂觀``搞到咩都5識驚,,5識傷心,,5識後悔```
會揀改做無咁樂觀,定係維持現狀```點解*!?!!

維持現狀``依傢幾好啊~唔想變喎~~

16- 你會唔會因為愛情而放棄友情```?

吾知阿~~

17- 你希望有一個點樣o既人生呀```?

一世都要開開心心~有洗唔完既錢`:p

18- 如果你鍾意果個人向你示愛...你會點`!??

係囉~學呀屎話齋睇下係咪fd ge仔..唔係就梗係一齊ga la~

19- FR0M K1M''如果你最愛既人就要走,,你會點``

我諗我會喊到唔知點~~

20- W1NG問''如果尼愛既人唔愛尼''尼會點面對佢'' 

叫自己死心~~

21- FROM小檸" 你系[為拍拖而愛]..定[為愛而拍拖]``!?
       兩者識5識分"?

 
唔係好識.....

22- CEC1::如果你1見鍾情1個人``你下1次見到佢..
     會吾會問佢拎1CQ 0R其他野去識佢尼?!!

睇下d fd點講先啦~~

23-kwan::HeIlo KiTt y靚d定Chammy Kitty靚d..??

...G1VE::邊個鍾意就扲去啦~~

 刊登時間︰2006-02-14 08:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 2 月 11 日  星期六 晴天

 咁都撞到..??

今日同呀湘.呀屎..去左睇野蠻祕笈...不錯啦~~但不太好看~

差唔多走個時...我............

我乜都唔知咖~點會咁咖~~

撞到牙邊個同牙邊個邊個囉~~

好瘀丫`!!

跟住我地去左影貼~~一般啦~

p.s今日啊屎索爆~!!!!!!!!Woo`

p.ss終於買左yanzi concert隻碟啦~~

 刊登時間︰2006-02-11 08:10 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天

 今日咩事呢..??

今日返去我同高月調左位~我又同返MayMay坐~

跟住呀筠又坐左黎我前面...

第一堂maths..校長.林仔..仲有個唔知咩sir黎睇~真係好似番番去f.1個時咁~= 0 =

*****

上木工個陣..我跌親啊~!!4腳朝天lu~><

完個時..我放返好d野個時~

呀謝生冇啦啦問我~

謝:有冇見過檫火花呀~??

我:下~~??

謝:2枝野擦埋一齊就會有火花ga la~(2枝野者係我地用黎整直佢個枝丫~)

係謝生講到一半既時候~啊謝生佢就將個2枝野檫埋一齊~

哇哇哇``勁啊~[[但係係呢個時係..我點講得出呢句呀~!!]]

係個時..我係哎左一聲咖~!!

我哎左:嘩~好痛呀~!!

冇錯~佢d花火彈到我隻腳~!!!!!!!!

痛過穿耳lone~!!唔該下次謝生要玩個時..行遠d ar~or同我講ar..等我行遠d ma~

A.S with屎&瑤

呀屎黎左買耳針~跟住我送佢搭車~~

 刊登時間︰2006-02-08 08:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]