今朝7半就起左身啦~!!!!!!
覺得自己好勁啊~!!!!!wakakakaka``
跟住同亞ma出左去同陳e+陳生+光仔飲茶~~
我地吹吹下~話我一陣同呀杜佢地出去~呀光仔就扁嘴`話:仲諗住去你屋企玩tim~
呵~以為佢做咩tim~
*****
跟住我出去搭輕鐵個時~搭錯左705..= 0 =跟住又搭返返轉頭~搭返751去西鐵站~
我最早到~~等埋杜.湘.屎就正式出發啦`
*****
我地同呀杜去左荃灣整mp3先~
呀湘問左好多人路呀~我講左好多句唔該呀~我地行左好多路呀~
點知去到~先知搬鬼左~!!!!!!激氣~
*****
跟住我地去左食k f c..好耐冇食啦~
*****
大紅帽。小紅帽。我今日冇帶帽。
*****
跟住去左mk..我地行左好多路呀又~!!我地行左旺中. 朗豪坊. 潮特. 新之
我買左銀包同袋啦~he*我地仲一人一粒青豆仔~
我地行緊去搭車個時~呀湘佢~~ho~呀杜.呀屎~你地見唔見到呀??個黑人呀~
我見到好似呀10既人呀~!!!!!!!/ \ / \ ''
*****
搭地鐵個時~呀湘ma打黎~跟住呀湘同我講話我亞ma打比呀湘ma啵~話叫我打返比我mama喎~
跟住我想打個時~見到~更換sim~
嘩~!!!!!張sim卡咩事呀~!!!!!!!!!!!!!!第2次咁啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住借呀湘打左先~
亞ma好衰咖~!!淨係係度猛話我唔聽電話喎~!!!仲要cut我線tim wor~!!
呢d人真係呀~!!咁都有既~!!!!!??
*****
跟住返到屋企~我同亞ma講返張sim卡問題..佢又話我做乜唔去問下咩事~
跟住又冇野啦~
跟住沖完涼~我係度睇返今日我買左d乜~
亞ma佢又係度話我:你個袋大dd ma~你個銀包d色咁咖~成個呀婆咁~
跟全我問佢不如你比返今日我洗左既$$我呀~佢又唔理我啦~~
好善變呀~亞ma你~
p.s今日聽到一個女人/仔?講sorry~佢講得超好聽呀~!!!!!!佢係我依傢覺得講sorry講得最好聽既一個人~!!!!!!!