wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 6
累積人氣: 4194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 1 日  星期三 晴天

 Hody~生日快樂~!!

經過一大輪電話戰役後....仲洗左$390..心痛死我啦~!!!!!

幸好..琴日上得返網...但係依傢乜都冇咁~~

*****

今朝搭k76個時..見到呀菁...同呀菁吹吹下水先知..

原來我將hody同gap城個生日日期‥調轉左....

今日原來係hody生日..而唔係gap城~!!?

唯有同hody講聲:生日快樂~!!

禮物?聽日吧~~

*****

lunch~比牙33點了...害我比小杜麗罵了幾句~

跟住3堂d.t...鄧sir病左冇返~~頭個2堂成班友係度講鬼故~~

第3堂啊杜佢地黎上smile姐...

我地就呀蕉黎代...同左我地落去...

我地又係繼續講...蕉仔佢聽到...過黎同我地講左d野咁啦~~

as..呀杜+呀湘+呀李..去練波~呀瑤跟仔走...

我陪呀屎留堂..點知比老陳阻止了~!!

heahea下...hea左落去``

同呀欣+j咪吹...吹到呀屎落黎~!!

覺得自己真係好好人~!!!!!!!!!!!>w<

p.s..今日真係好ga ja~

 刊登時間︰2006-03-01 07:27 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 2 月 22 日  星期三 晴天

 留堂喎...

今日lunch去左豐個邊食~~

d人龍龍黎咖~~呀杜仲要扮個個人喎~

跟住我地將卷紙巾掟黎掟去~~好好玩tim覺得`waka

放學~同呀屎去留堂..ho*第1次``

都唔好玩既~要抄野既~我地扲多張黎對住copy gei ma~

都要收返喎~咁度咖乜~!!!!!

跟住e li過左黎..跟住我地就係度吹水啦~~吹吹下`俾人話嘈 = - =''

又要我地作埋d自我檢討喎...

跟住夠鍾個時..出去簽名啦...

d姓廖ge prefect係度話我..:學校淨係話比帶耳針咖咋喎~!!

我:我個支係耳針黎咖喎~~

p:你有舊野咖∼∼者係耳環啦∼∼

我:擺明耳針黎咖啦..mrs ip都唔捉喎∼

p:mrs ip唔捉唔代表..唔犯規∼

我唔記得左我答佢咩啦∼

佢轉移目標話呀屎...:嘩得個1行字都唔知有冇20字..係f2作咖咩??

呀屎都答得ok既∼55

姓廖個個prefect∼!!你自己又好好咩``下??一放學就即刻唔扎頭髮∼!!又係度玩sms喎∼!!!!下..你有咩資格話我同呀屎啊∼!!係d head p.老師面前就扮哂蟹咁∼!!

 刊登時間︰2006-02-22 07:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 2 月 18 日  星期六 晴天

 好攰哇~!!

今朝7半就起左身啦~!!!!!!

覺得自己好勁啊~!!!!!wakakakaka``

跟住同亞ma出左去同陳e+陳生+光仔飲茶~~

我地吹吹下~話我一陣同呀杜佢地出去~呀光仔就扁嘴`話:仲諗住去你屋企玩tim~

呵~以為佢做咩tim~

*****

跟住我出去搭輕鐵個時~搭錯左705..= 0 =跟住又搭返返轉頭~搭返751去西鐵站~

我最早到~~等埋杜.湘.屎就正式出發啦`

*****

我地同呀杜去左荃灣整mp3先~

呀湘問左好多人路呀~我講左好多句唔該呀~我地行左好多路呀~

點知去到~先知搬鬼左~!!!!!!激氣~

*****

跟住我地去左食k f c..好耐冇食啦~

*****

  大紅帽。小紅帽。我今日冇帶帽。 

*****

跟住去左mk..我地行左好多路呀又~!!我地行左旺中. 朗豪坊. 潮特. 新之
我買左銀包同袋啦~he*我地仲一人一粒青豆仔~

我地行緊去搭車個時~呀湘佢~~ho~呀杜.呀屎~你地見唔見到呀??個黑人呀~

  我見到好似呀10既人呀~!!!!!!!/ \ / \ ''

  *****

搭地鐵個時~呀湘ma打黎~跟住呀湘同我講話我亞ma打比呀湘ma啵~話叫我打返比我mama喎~

跟住我想打個時~見到~更換sim~

  嘩~!!!!!張sim卡咩事呀~!!!!!!!!!!!!!!第2次咁啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住借呀湘打左先~

亞ma好衰咖~!!淨係係度猛話我唔聽電話喎~!!!仲要cut我線tim wor~!!

呢d人真係呀~!!咁都有既~!!!!!??

  *****

跟住返到屋企~我同亞ma講返張sim卡問題..佢又話我做乜唔去問下咩事~

跟住又冇野啦~

跟住沖完涼~我係度睇返今日我買左d乜~

  亞ma佢又係度話我:你個袋大dd ma~你個銀包d色咁咖~成個呀婆咁~

  跟全我問佢不如你比返今日我洗左既$$我呀~佢又唔理我啦~~

好善變呀~亞ma你~

p.s今日聽到一個女人/仔?講sorry~佢講得超好聽呀~!!!!!!佢係我依傢覺得講sorry講得最好聽既一個人~!!!!!!!

 刊登時間︰2006-02-18 09:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]