| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 | |
|
late~ |
|
今日啦...
咁我又汁到呀菁wor~
咁我就同呀湘佢地講不如今日搭506啊~~
佢地都話好咖~
點知去到啦..呀湘拉埋呀李走喎``呀菁落到去又走左去落507喎~~
得番我同呀屎``= - =''係新墟個邊呢~
咁啦..得我同呀屎2條友等個架506wor~仲要等左成6分鍾喎~!!
跟住佢沿友愛方向開去..點知喎~佢又兜返返出黎喎~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住原來佢係輕鐵站下面都有個站喎~!!!!!!!(係友愛度兜黎兜去~哂鬼左成10分鍾~!!!!!)
跟住佢又開左好耐我同呀屎先返到去~~
遲鬼左到~!!!!!sor ar屎~!!> @ <``真係第一次遲到~!!最衰都係亞ma~!!做乜叫我搭506者~!!知我聽話ga la ma~!!我就梗係會搭咖啦~!!
跟住又tum番呀屎入去啦~~
上到去..成班友係度話我~~遲到就唔好番啦~
跟住問呀sir開locker啦~咁開完..返返入位個時``岩岩老戴係度啵~
又係度問我
佢:你做咩咁遲先開locker咖~?
我:遲到囉~
佢:邊個比你開咖..??
我:呀sir囉~
佢係度問呀sir..好彩我真係有問亞sir者~~
佢:做乜遲到呀..??
我:搭錯車~
佢:咁大個人都仲搭錯車~
跟住gap城問搭錯咩車~我話506..佢係度話gap城8~我心諗你又好好咩..?? 一番到黎..係度問長問短~~
*****
菠到屋企..我同返亞ma講`啦~我話係你錯..點知亞ma死都唔認喎~!!仲話係我今日咁遲出門口1先會咁~唔關佢事喎~~打橫黎講的~~
p.s 今日比人笑左成日~!!!!!好啦下你地~!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-02-06 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |
 | |
|
每日步行一千步~!!男女老少做得到~!!!!! |
|
今日同呀湘去左睇春田花花同學會~~
都唔好睇GE~9唔搭8ge~
話左睇霍元甲ga la~= 0 =
跟住我同呀湘~又唔知抽邊條筋~~
我地冇啦啦就由ginza行...行到去tsw個西鐵站..我開始數一千步~~
點知行到去k76下面就已經有1000步~= 0 =...(個時4.47)
我同呀湘~~行呀`行..行呀`行....終於行到兆康~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(個時我買埋野食~都6.52)
跟住我返飛e野食飯..呀湘..去元朗搵5姑姐唱k~~
我上到去..佢地仲係度打緊麻雀.........
跟住我同呀欣落去行左陣~~
上返去又等左陣先有得食~
跟住頭先10點返到黎啦~~~
早過琴晚1個鍾呀~!!!有進步~
p.s..今日同呀湘行左咁多路~依傢有d腰酸背痛啦又~~~~~
|
| 刊登時間︰2006-02-03 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 1 日 星期三 |
 | |
|
初四-攰!! |
|
今朝比個電話嘈醒左~~得個10點4~~= - =''
*****
我個櫃桶好烏糟~!!!!!!!!!!!!!!!!!
*****
飛e+雪e+唔知咩e黎左拜年...
*****
同呀欣出左去搵佢個fd+佢個fd個妹~~ 去左影貼~
*****
返到黎~我的房間已不是房間了~~mouse也壞了~又復活了~
******
他們吃過晚飯..又休息了1個幾鍾後~走了~
我便去洗白白了``
洗完我便開始汁我的房間了~我想我花了超過1小時的時間才汁好~~
好攰啊~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-02-01 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 83 | »
|